Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
älä:D Ois jännä tietää millä perusteilla ne jakaa porukat noille päiville!? Salee kukaa tält threatilt tulos noina päivinä:D saa nähä millast porukkaa tulee!

Jep :D. Mukavasti tämäkin palsta saanut eloa viime aikoina! Mites porukka meinaa valmistautua? Jotain erikoisruokavaliota(pastaa) vai jotain ihmeellisiä poppakonsteja? Mulla olis tarkoitus nyt vaan keskityttyä pelkästään tähän touhuun! Uimista ja reun kanssa lenkkeilyä!

Pohjois kirkkonummelta;D ootko ite ihan stadista päin?

Lopetan nyt nää penkki-, haba-, selkä-, jalkakyykkypäivät :D ehkä olis pitänyt lopettaa jo muutama kuukaus sitten^^
Uintia pari kertaa viikkoon, kuntopyöräilyä, reppujuoksua ja noita lihaskunto hommia.

Mä käytän Vr:n palveluista ja matkustan junalla. 5tuntia kestää täältä matka kouvolaan, meinaa on pitkä makta odotella ja siinä sellainen pieni jännitys päällä niin ei varmaan saa edes nukuttua! Mites me pakkislaiset tunnistetaan toisemme sitten testeissä? :D

ite kelasin ainaki ottaa aika rennosti enne testejä ja tankkaa hiilareita. Vähä kevyttä lenkkii ja rentoo uintii! mä oon näihi reenannu jo sen verra kaua et kyl suurimmat ihmeteot on jo tehty:D jos vähä lunta viel saatais nii vois ladulla käydä:P Mitä ite kelasitte?

Mä käytän Vr:n palveluista ja matkustan junalla. 5tuntia kestää täältä matka kouvolaan, meinaa on pitkä makta odotella ja siinä sellainen pieni jännitys päällä niin ei varmaan saa edes nukuttua! Mites me pakkislaiset tunnistetaan toisemme sitten testeissä? :D
Perus junamatka :D En tiiä mite tunnistas, ehdotuksia?:arvi:

Kaikki laittaa pakkotoisto.com paidat :D

Hah, vois tulla muutama "paha" mulkaisu kun se päällä lähtis vetää reppujuoksua :D. Voi kyllä olla, että hiljaisia ja nöyriä poikia löytyy muutama siitäkin junasta, millä itse menen. Ja miten mahtaa uni tulla sinä ensimmäisenä aamuna kun ajatukset pöyrii tulevissa testeissä :D

Laitatte contenterin ehdottaman paidan päälle ja jakelette testeissä pamfletteja koskien asepalveluksen väkivaltaisuutta. Testien vetäjiä puhuttelette natsisiaksi ennen kuin spollet kantaa teidät ulos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom