Liuta kyssäreitä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Akkeli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Ensinnäkin tost syömisestä. Olen 180 cm pitkä ja painan noin 81 kg (rasvat mitattiin just ja näytti et 10,5 %), laskin täl MET-systeemillä mun keskimääräisen päivittäisen kulutuksen ja sain tulokseksi noin 3900 kcal. Vaikuttaako oikealta? Jos näin niin mikä ois hyvä kalorimäärä bulkki-viikolle? Entä voima-viikolle ja kevyelle-viikolle? Protskut ajattelin pitää noin 180 g/pvä bulkki- ja voima-viikol.

Sit seuraava aihe. Eli näist erikoistekniikoista. Ajattelin voima-viikol tehdä haukoille ja ojentajille pudotus sarjat (3+3+3+3) sekä rinnalle pakkotoisto (oisko hyvä venyttää vaik kolmoselle tai neloselle pari toistoa lisää). Milt vaikuttaa? Entä millasta runtua selälle ja jaloille?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Wildemar sanoi:
Keskimääräinen kulutus tuntuu aika isolta, kun kyseessä ei ole bulkki?

Todellakin tuntuu, tosta voi mun mielestä pudottaa 1000kcal pois ellei nyt sitten työskentele vaikka raksalla ja tätä kautta kuluta työn puolesti ihan helvetisti. Tämä siis jos sitä omaa kulutusta haetaan, toi 3900 kcal voi bulkkina olla ihan jees, eli ton määrän jos syö päivässä.

Zone-sarja -42%
Akkeli sanoi:
Sit seuraava aihe. Eli näist erikoistekniikoista. Ajattelin voima-viikol tehdä haukoille ja ojentajille pudotus sarjat (3+3+3+3) sekä rinnalle pakkotoisto (oisko hyvä venyttää vaik kolmoselle tai neloselle pari toistoa lisää). Milt vaikuttaa? Entä millasta runtua selälle ja jaloille?

Yleensä voimaa treeniä tehdessä ei juurikaan noita erikoistekniikoita tehdä, kun ne on enemmänkin noita massa juttuja. Eli jätä voimaviikoilla tollaset erikoistekniikat parhaiten voimaa saa tehdessä noita suoriasarjoja 6-4 toistolla. Joku 3 - 5 sarjaa riippuen liikkeestä.

Timba79 sanoi:
Todellakin tuntuu, tosta voi mun mielestä pudottaa 1000kcal pois ellei nyt sitten työskentele vaikka raksalla ja tätä kautta kuluta työn puolesti ihan helvetisti. Tämä siis jos sitä omaa kulutusta haetaan, toi 3900 kcal voi bulkkina olla ihan jees, eli ton määrän jos syö päivässä.

Mä kans kelailin et se 3900 on vähän liikaa. Sen määrän kun on syöny päivän aikana niin ei pahemmin nälkä kerkee tulla missään välis. Lähinnä on ähky.

Dreamer sanoi:
Minä bulkkasin 90kg:n painoisena 3600kcal/pvä...massaa ja voimaa tuli reilusti.

No mä aattelin itelleni jotain tän suuntasta kalorimäärään kun alottelen parin viikon päästä ton energiasyklityksen. Kattelee sitten että miten lähtee paino kehittymään...ja pysyykö rasvat kurissa...

Back
Ylös Bottom