Litra jugurttia vaiko maltoa??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fixxxer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaveri tossa innossaan yrittää käyttää maltoa mutta eikö sen ois sama juoda vaikka litra jugurttia.
kun maltossa on 100gssa n. 99g hiilareita ja jugurttia purkissa (1l) 130g.
Mitäpä ootte mieltä?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nojuu.. Periaatteessa kyllä.

En kyllä tiedä tarkasti, onko malto kuinka paljon nopeampaa imeytymään kuin jogurtti. Jogurtin hiilarit ovat kyllä nopeita, mutta kuinka nopeita siis. Niin ja ei pidä unohtaa, että jogurtissa on myös protskua, jota maltossa ei pahemmin ole.

Sitten vielä offtopiccia. Taidat olla jostain amiksestakin alemmasta koulupaikasta, ku sä osaat kirjottaa nii hyvi

ite suosittelisin ennemmin jugurttia (rasvan kanssa), mutta imeytymisestä en tiedä ja ei kyllä tullu mieleenkään...
Mutta jos joku tietää niin hyvä homma!

Pollo: en tiedä millä planeetalla asut ja minkä lehmän tuottamaa jogurttia oot vetäny, mutta sori vaan, jogurtin glykeeminen indexi on 32 joka on todella matala. eli todella hitaista hiilareista puhutaan

Sitten vielä offtopiccia. Taidat olla jostain amiksestakin alemmasta koulupaikasta, ku sä et tiedä asiasta hölkäsen pöläystä ja silti murjot toista

Originally posted by Fixxxer
Kaveri tossa innossaan yrittää käyttää maltoa mutta eikö sen ois sama juoda vaikka litra jugurttia.
kun maltossa on 100gssa n. 99g hiilareita ja jugurttia purkissa (1l) 130g.
Mitäpä ootte mieltä?
ite suosittelisin ennemmin jugurttia (rasvan kanssa), mutta imeytymisestä en tiedä ja ei kyllä tullu mieleenkään...
Mutta jos joku tietää niin hyvä homma!

:lol2:

hmmm..... kumpikohan tuo on helpompi vetästä, litra jogurttia vaiko 100g maltoo, vaikka veteen sekotettuna??? Mä ainakin taitasin valita ton malton:thumbs:

taitaa olla ihan eri käyttötarkotus noilla. riippuu ajasta millon vetää tota jogurttia/maltoa. jos aamulla ni sit ei oo mitää järkee maltoo ottaa. mut jos reeniin jälkeen ni sit kyl. jogurttia taas ei missään nimes reenin päälle (liian hidas imeytyminen + liian hidasta proteiinia) mut aamulla se on todella hyvä

Siis kyse oli siis, että silleen innossaan vetää sen takia että tulisi enemmän lihasta ja voimaa jne. No auttaahan se palautumaan jne., mutta kaveri on alkanut käyttää sitä ihan turhan paljon!
Ja kyllä mulla ainakin se litra jugurttia ennemmin menisi! :urjo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sano kaverilles, että treenin jälkeen voi vetää maltoa kun siihen sekoittaa proteiinia, eli tekee ns. palautusjuoman. Maltoa ei mun mielestä paljon muuhun tartte, parempi ottaa hitaampia hiilareita ruoasta. Normaalisti niitä saa ihan riittävästi. Eli mieluummin syö proteiinia ravintolisänä.

Minä olin joku kk sitten vielä ihan himona jogurtin perään (maustettu ja rasvaton), mutta nyt kun alottelin pari viikkoa sitten dietin oon jättänyt jogurtit esim. aamupalasta kokonaan pois ja lisännyt rahkakompooni sokerittoman mehukeiton ja hiilarien määrää nostanut lisäämällä enemmän kaurahiutaleita ja nyt ainakin tuntuu siltä, että ei varmasti ole huono ratkasu dietin kannalta. Ja voi sen jogurtin sisältämän sokerin sijaan syödä jotain paljon parempaa hiilaria...

Mutta itse asiaan...:D Ei kyllä tulis mieleenkään ainakaan palautusjuomana mitään jogurttia käyttää, malto + hera vaan palautusjuomana eikä mitään jogurttikikkailuja!!

Vähän riippuu mikä on tarkoitus. Jos halutaan iso kasa irtonaista läskiä nopeasti, niin kannattaa litkiä maltoa pitkin päivää.

Jos taas halutaan lihasten kasvatusta varten ravintosisällöltään kohtuullinen välipala, niin litra rasvatonta ja SOKERITONTA jogurttia on ok.

Malton paikka on palautusjuomassa, ei muualla.

Zone-sarja -42%
Niin, sitten toisaalta purkillisessa jugurttia on myös n.34g proteiinia. Ite otan töihin mielummin evääksi jugurttia kuin maltoa. Mikä idea siinä malton latkimisessa pitkin päivää voi edes olla?

Jos ne sen sun kaverin maltopaukut on litra per paukku ni voipi pikkasen tota laardia kertyä.... Ja muutenkin aika :kakka: hommaa vetää sitä litra tolkulla

Back
Ylös Bottom