Litmanen Veikkausliigaan

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kun ei kukaan muu näytä aihetta kommentoivan, niin minä sitten teen sen.

Niille jotka eivät vielä tiedä, niin Jari Litmanen palaa Veikkausliigaan FC Lahteen. Aivan loistava uutinen! Tämä jos mikä tuo lisää uskottavuutta ja tunnettavuutta Veikkausliigalle, ja lisää varmasti yleisömääriä! Vaikka itse olen Inter-fani, niin silti täytyy olla iloinen Lahtelaisten puolesta, ja ennen kaikkea Suomalaisen jalkapallon puolesta!

Litmanen :worship:

Kyllä! Mahtaa FCLahen jengi muutenkin olla aika siistis fiilikses ku litti hyppää megeen. Täytyy käydä kattoo kyl muutama peli, kun ne tulee pelaa HJK:t vastaan.
Ihan bueno uutinen!

Joo, varmasti tulee seurattua tarkemmin tällä kaudella kotimaista futista tämän ansiosta. Hyvä juttu! :thumbs:

Jeps, onhan tää hieno uutinen! :worship: Jos Litmanen loukkaantumisiltaan pystyy muutamankin pelin pelaamaan niin täytyyhän sitä seurata. Paikan päällekin vois joskus mennä ihastelemaan. Aikasemmin olen elämässäni tasan yhden kerran käyny Veikkausliigan matsia kattomassa, senkin ilmaislipulla...

Mä toivon, että koko sarjaan saataisiin vielä muutamia kovia pelimiehiä. Tällä hetkellä suomalainen futis on kyllä sellasta potkupalloa ettei sitä todellakaan jaksa katsoa. Loistava uutinen sinäänsä, jospa sitä saisi vaikka kerran raahattua ison takamuksen katsomaa Littiä. :thumbs:

Aika hienon valinnan teki Litti kun Suomen valitsi, ois varmaan ollu ottajia ympäri maailmaa rahakaammissakin ympyröissä. On se uskomaton pelimies, vaikka ikä jo hidastaa vauhtia, niin pelisilmä on niin mieletön, että oksat pois! Täydet :5: Litin valinnalle!

Kuningasankka sanoi:
Aika hienon valinnan teki Litti kun Suomen valitsi, ois varmaan ollu ottajia ympäri maailmaa rahakaammissakin ympyröissä.

Taitaa olla niinkin, että siirtomarkkinat on kiinni eurokentillä, en ole ihan varma.

Jotkut epäilevät, että Litti käy Suomessa hetken pelailemassa, ja lähtee takaisin ulkomaille, mutta luulen, että Jari tuli päättämään uransa Suomessa. Eipä siinä mitään, onhan hän saavuttanut urallaan seuratasolla enemmän kuin useimmat tulevat koskaan saavuttamaan. Intressit lienevät nyt Suomen maajoukkueessa, ja arvokisoihin pääsyssä. Toivotaan, että Litti pystyisi pelaamaan uransa loppuun ilman pahoja loukkaantumisia, ja Suomi pääsisi vihdoinkin arvokisoihin Litin johdolla. :thumbs:

gotto sanoi:
Taitaa olla niinkin, että siirtomarkkinat on kiinni eurokentillä, en ole ihan varma.

Saattaa näinkin olla, mutta tarkoitin näillä rahakkaammilla ympyröillä myös näitä ei sotaa käyviä ökyrikkaita lähi-idän maita. Olishan Litti voinu tehdä Gasgoinet ja mennä vetää hirveetä tiliä johonkin Bahrainin liikaan, mutta kuten jo totesin, hieno valinta Suomalaisen jalkopalloilun kannalta!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Voi olla vähän :offtopic: , mutta mielestäni Veikkausliigassa suurin ongelma ei ole pelin taso, vaan tyhjät ja hiljaiset katsomot. Tietysti parempi pelin taso houkuttelee lisää katsojia, mutta se ei mielestäni ole ainoa syy. Liput maksavat liikaa siihen nähden mitä ottelut tarjoavat.

Tästä seuraa se, että katsomot ovat tyhjiä jolloin homma näyttää vieläkin säälittävämmälta kuin mitä on, paikalla on tuhat katsojaa joista muutama välillä taputtaa tai huutaa jotain tuomarille. Sama ongelma on nähtävissä jääkiekossa, eli tunnelma latistuu kun katsojia on isolla areenalla vähän ja nekin jotka ovat paikalla istuvat joka kymmenennellä tuolilla.

Välillä tuntuu, että urheiluseuroissa ja Turun liikennelaitoksessa on tyhmimmät johtajat mitä tulee talousasioihin. Kun katsoja/käyttäjämäärä vähenee niin lipun hintoja nostetaan vajeen paikkaamiseksi, ja karkoitetaan loputkin asiakkaat. Varmaan missään muualla ei sovelleta kysynnän ja tarjonnan lakia niin väärin.

lej sanoi:
Liput maksavat liikaa siihen nähden mitä ottelut tarjoavat.

Tästä seuraa se, että katsomot ovat tyhjiä jolloin homma näyttää vieläkin säälittävämmälta kuin mitä on. Sama ongelma on nähtävissä jääkiekossa, eli tunnelma latistuu kun katsojia on isolla areenalla vähän ja nekin jotka ovat paikalla istuvat joka kymmenennellä tuolilla.

Välillä tuntuu, että urheiluseuroissa ja Turun liikennelaitoksessa on tyhmimmät johtajat mitä tulee talousasioihin.

Yhdyn edellisiin

lej sanoi:
Voi olla vähän :offtopic: , mutta mielestäni Veikkausliigassa suurin ongelma ei ole pelin taso, vaan tyhjät ja hiljaiset katsomot. Tietysti parempi pelin taso houkuttelee lisää katsojia, mutta se ei mielestäni ole ainoa syy. Liput maksavat liikaa siihen nähden mitä ottelut tarjoavat.

QUOTE]

Jos pelin taso on kunnossa on outoa väittää, että liput ovat liian kalliita. Parhaimmillaan esimerkiksi Fc Lahden kausikortin saa 50 €:lla. Tällöin yhden pelin hinnaksi tulee n. 3.8 € (13 kotiottelua). Vähän vajaa neljä euroa ei ole mielestäni kovin paha hinta kotimaisesta futiksesta (vrt. jääkiekko). Jos taso on kunnossa eikö ole hieman ristiriitaista väittää, että rahoille ei saisi vastinetta?

Itse uskon, että Litti lähtee kesän kuluessa vielä ulkomaille yrittämään. Tältä kannalta onkin harmi, että Lahden matsit pääkaupunkiseudun jengejä vastaan ovat vasta syksyllä, jolloin Litmanen ei todennäköisesti edes ole enää mukana. Voi olla, että pitää tämän takia lähteä kauemmaksikin katsomaan ainakin yksi matsi.

Mielestäni lippujen hinnat Veikkausliiga-peleihin eivät ole mitenkään erityisen kalliita, esimerkiksi HJK:n matseja pääsee katsomaan itäkatsomoon kahdeksalla eurolla.

Itse tuli käytyä viime vuonna kaiketi noin viidessä liigamatsissa, kahdessa maaottelussa ja kerran kävin katsomassa hjk:n mestareiden liiga-karsintoja. Tänä vuonna olisi tarkoitus korottaa lukemia.

Litti on legenda ja nyt tulee uutta potkua kotimaan sarjoihin. Hyvä!

:)

Hyvä homma suomifutikselle. Litillä varmaan muutenkin pelituntuma aika hakusessa luokkaantumisten takia. Kunhan vaan pysyisi nyt kunnossa kun alkaa taas mm-karsinnatkin kohta. Voi olla jopa että keskittyy lopettelemaan jo uraa ja keskittyy pelaamaan enää suomessa ja mm-karsinoissa.

Kyllä olikin tosiaan hyvä uutinen toi Litin paluu.Kunhan vaan pysyisi terveenä niin takaisin Keski-Eurooppaan kesän jälkeen.

rey sanoi:
Jos pelin taso on kunnossa on outoa väittää, että liput ovat liian kalliita. Parhaimmillaan esimerkiksi Fc Lahden kausikortin saa 50 €:lla. Tällöin yhden pelin hinnaksi tulee n. 3.8 € (13 kotiottelua). Vähän vajaa neljä euroa ei ole mielestäni kovin paha hinta kotimaisesta futiksesta (vrt. jääkiekko). Jos taso on kunnossa eikö ole hieman ristiriitaista väittää, että rahoille ei saisi vastinetta?

Ainakin niiden nettisivulla halvin kausikortti on 100 euroa ja yksittäinen lippu normaaleilta kympin. Eikä hinta aivan täysin korreloikaan katsojamäärään, mutta on silti minun mielestäni suurin tekijä. Eikä se taso myöskään täysin korreloi katsojamäärään, sekin vaikuttaa paljon millainen tunnelma katsomossa on. Myönnän silti, että annoin jääkiekon hintojen vaikuttaa liikaa kommentiini.

Olen myös sitä mieltä, että kun Suomessa urheiluseuran johdossa huomataan, että tänä vuonna väkeä oli paljon katsomoissa, niin hintoja nostetaan tulojen lisäämiseksi. Sitten suraavana vuonna ihmetellään puolityhjiä katsomoita, vaikka viime vuonna ne olivat täynnä, ja ei tienata edes samaa mitä viime vuonna. Pelätään samaa kuin valtio autoveron kohdalla, että kun veron määrä laskee niin valtion verotulot romahtavat. Ei osata optimoida hintaa siten, että tulot olisivat parhaa mahdolliset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom