Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaan lattialistat. About 40 juoksumetriä.Apsu sanoi:Tuleeks ainoastaan lattilistat? Vai kuuluuks hommaan myös karmilistoitukset etc...Laske juoksumetrit noista listoitustöistä ni on helpompi kertoa suurinpiirteinen hinta.
jarre55 sanoi:Noin 4-5 tuntia menee. Satasen molemmilla puolilla tulee hinta olemaan.
Siis kuitin kanssa (saat verovähennyksiin), a'40€/h. Työajaksi tuollaiseen arvioi sen 2-3 tuntia ja matkoihin sen 2 tuntia.Apsu sanoi:Kysyin ihan kaverilta joka tekee noita. Sano et hintaa tulis about 200 euroa, olettaen että sulla on listat haettuna työmaalle.
Ville1Suuri sanoi:No ei sen sirkkelinkään tarvi niin kummonen olla,yleensä tulee vaan 45 asteen kulmia tohon lattialistotukseen.
Edit:siis 90 asteen,mutta leikkaukset 45.
Minkäkokoinen kämppä oli johon toi 40 jm meni? Ootteko muuten taitavia käsistänne? Itse olen tehnyt vaan lähinnä maalaushommia, ja joitain purkutöitä ym muuta pientä. Jos maksaa vaan 200e + materiaalit ja jälki on teettämällä erinomaista, niin tuskin alan itte vääntämään....tai ei sitä tiedä vielä.Rita sanoi:Just laitettiin laminaatit lattiaan ja listat uusiksi. Meni tuo 40m ja maksoi 58e. Hinta vaihteli 3.9 - 6 euroon salko. Jiirisirkkeliä ei kyllä tarvi, käsikäyttöinen laatikkoinen ei tosiaan paljoa maksa (alle 20e). Itse tehtiin ja aikaa ei montaa tuntia menny. Homma on kyllä niin helppo että suotta tuosta on ammattilaiselle maksaa, jälkikin oli todella hyvää.
JFG sanoi:Minkäkokoinen kämppä oli johon toi 40 jm meni? Ootteko muuten taitavia käsistänne? Itse olen tehnyt vaan lähinnä maalaushommia, ja joitain purkutöitä ym muuta pientä. Jos maksaa vaan 200e + materiaalit ja jälki on teettämällä erinomaista, niin tuskin alan itte vääntämään....tai ei sitä tiedä vielä.