Lisäravinteita Turusta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja darkone
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Myydäänkö lisäravinteita täällä Turussa missään? En haulla löytänyt mitään tästä vielä.
Olen nyt pari kuukautta taas aktiivisesti treenannut, mutta pari vuotta olen käynyt satunnaisesti salilla.
Ajattelin nyt aluksi ainakin jotain proteiinisäkkejä ostaa, mutta Wrangen 50 € + postikulut tuntuu näin opiskelijalle aika kovalta :| Mutta kerranhan se vaan kirpaisee...
Niin ja kaipa tämä tänne osioon kuuluu vaikka aika aloittelija olen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no hehe, en itse tiedä tarkalleen missä Turussa lisäravinteita myydään, mutta olisihan se aika kumma jos ei myytäisi, kun kerran 20 kertaa pienemmiltäkin paikkakunnilta saa ostettua :) Ja älänyt helvetti mitää wrangea lähe ostamaa, osta nyt alkuun ihan perusheraa ja maltoa ja jos mieli tekee niin kreatiinia myös. Turhaan ostat noita kalliita yli 50e protskuja, eivät ne niin paljon parempia tai "tehokkaampia" ole, jotta niihin kannattaisi rahansa tuhlata.

No onhan noita. pöösmänni puutorilla, MDY linnankadulla?, Kauppiaskadulla torin lähellä yks paikka(nimeä en muista), pari prismaa, ikivireitä yms. luontaistuotekauppoja löytyy noin miljoona kappaletta(tasan).
Kattele myös noista nettikaupoista. Joissakin ei tarvitse postimaksuja maksaa jos tilaa esim. yli satasella.

RiX sanoi:
No onhan noita. pöösmänni puutorilla, MDY linnankadulla?, Kauppiaskadulla torin lähellä yks paikka(nimeä en muista), pari prismaa, ikivireitä yms. luontaistuotekauppoja löytyy noin miljoona kappaletta(tasan).
Kattele myös noista nettikaupoista. Joissakin ei tarvitse postimaksuja maksaa jos tilaa esim. yli satasella.

Saiskohan tota Bullsin Basic protskua täältä Turusta jostain...?

No heitetään tähän samaan vielä yksi kysymys, eli mikä olis sellasta halpaa proteiinia? En ole kehonrakentajaksi treenaamassa, vaan jonkin verran lisää massaa vaan ja tälleen. Ei sen tarvitsisi olla mitään laatutavaraa, vaan jotain mistä saisi sitä proteiinia sen verran, että lihakset kasvaa. Ehkä sitten myöhemmin voi keskittyä siihen laatuun :)

darkone sanoi:
No heitetään tähän samaan vielä yksi kysymys, eli mikä olis sellasta halpaa proteiinia? En ole kehonrakentajaksi treenaamassa, vaan jonkin verran lisää massaa vaan ja tälleen. Ei sen tarvitsisi olla mitään laatutavaraa, vaan jotain mistä saisi sitä proteiinia sen verran, että lihakset kasvaa. Ehkä sitten myöhemmin voi keskittyä siihen laatuun :)

Tuossa pari trediä: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=6087&highlight=halpa+proteiini
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=16521&highlight=halpa+proteiini

Huomaan että tämä oli sinun eka viestiketju eli pari käytännön neuvoa:Käytä aina ensin söörtsii(löytyy ylävalikosta nimellä haku) ja käy tsekkaa toi FAQ osio(löytyy myöskin yläpalkista)Aloittelijoidenkin puolelta kannattaa vilkaista ja ehkä myös kirjoitella sinne jos olet vasta punttitreenin aloittanut.Ai niin ja tervetuloa erittäin hyvän harrastuksen pariin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom