Lisäravinteita äitimuorille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cuscus
  • Aloitettu Aloitettu
60v äitini käy säännölisesti jumpissa/kuntosalilla ja tarkoituksena on pudottaa ylipainoa pois. Jotain iltapalaproskua lupasin hänelle hommata, kun seuraavan kerran tilailen itselleni ja ei nuo minun omat kaseiini/kaakaojauhe sekoitukset oikein tuntuneet hänelle maistuvan.

Eli pitäisi olla jotain hyvän makuista, vähälaktoosista ja kohtuullisen hintaista (eläkelläiselle). Ajattelin tuota Protein XL:ää, mikä nuo vaatimukset aika hyvin täyttäisi, mutta kannattaisiko myös Soy 1:stä ottaa? Kelpaisiko nuo esim. 50-50 sekoitettuna vielä herkkuperseille, kun tuosta soijasta minulla ei ole mitään kokemuksia, eikä kukaan ole sitä kommentoinut. Hintaa se laskisi kuitenkin ihan kohtuullisesti alaspäin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no eiks toi soija ainakin sisällä jotain flavonoideja sun muita ja ainakin naisimmeisille
tekee hyvvää. Mausta en mene sanomaan mitään

Äxällä on sopivaa. Ainakin suklaa ja vanilja ovat herkkua. Jos äitisi ei pysty semmoista blandista juomaan, missä on soijaprotuakin, niin syöt ite pois. :D Olen paljonkin soijaisolaattia sotkenut 1:1 esim. äxällän, Pure Wheyn ja Nutrisportin 90+ jauhon kanssa, hyvää on ollut aina. Bull's basic voisi olla myös yksi passeli vaihtoehto. Tosin siinä banaanivanilja oli mun suuhun turhan imelää ja esanssista, veikkaan, että suklaa olisi turvallisempi valinta mauksi. Vinkki: kandee ensimmäinen protujuomansa sotkea jääkaappikylmään maitoon, on paremman makuista.

Sale sanoi:
XL on kyl aika tukevasti maustettua et luulis vielä peittävän soijan maun ainaki 60:40 sekotuksella.
mä ainakin jatkan XL-proteiinia fastin soija90 maku on oikeastaan parempi mitä pelkkää XL:ää suunilleen sekotan samalla suhteella mitä sulla! ja XL:än maku on suklaa! :kuola:

Kiitokset, tuo kuulostaa hyvältä. 2kg säkki XL:ää ja 2x800g soijaa, niin siitä saakin sitten ihan sopivat sekoitukset. Toivottavasti ei ole liian hyvää, kun tulisi houkutus takavarikoida siitä osa omaan käyttöön :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom