Lisäravinteista kysyttävää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cindy91
  • Aloitettu Aloitettu
Itse en tiedä mitään näistä merkkien laatueroista ja nykyään haluaisin panostaa enemmän laatuun, kun niitä joutuu paljon nykyään käyttämään. Itse olen käyttänyt star nutritionia, massia, sciteciä ja fastin tuotteita. Osaako joku sanoa näiden laatueroista mitään? Kiitos vastanneille jo etukäteen :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Optium nutralla on tota hydrowheytä. Maksaa joku 70e 1,5kg. Et tule kuitenkaan huomaamaan mitään eroa sillä ja K-kaupan hera-80. Kuten monkey sanoi ne laatu erot ovat aivan minimaalisia. Monet ihmiset vain sattuvat lankeamaan siihen kun ammatti bodari (kai greene) sanoo käyttävänsä tuota hydroa, että sillä saisi enemmän jostain muka irti. Osta vaan sitä jos haluat, mutta todellisuudessa kaikki aikalailla samaa.

Massin whey:ssä on hydrolysaattia joukossa, sekä lisättyä L-Glutamiinia. Makeutusaineena ei myöskään enää nykyisin ole aspartaami.. Taas Fitnesstukulla whey on pelkkää konsentraattia ja makeutettu aspartaamilla. Halpaa isolaattia löytyy taas self omninutrinionilta, 64 €. Itte suosinu aina massia...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom