Lisäravinteista, kumman ottaisitte?

Tässä olen käynyt 3kk puntilla.. nyt kelasin ostaa vähän lisäravinnetta. Ongelmana on se, että en lihoa ja massaa
ei juurikaan ole. Mietin vain, että kumpi olisi fiksumpi osto:

http://www.p-store.fi/product_info.php?cPath=63_67&products_id=400 tuo? Tuossahan on oikeestaan pelkkää protskua,
joka minulta oikeastaan puuttuukin ruoasta. Käyn 4x/vk salilla, niin mietin että olisikohan tuosta jauhosta mitään
" näkyvää apua " about kolmessa kuukaudessa?

Tai sitten:

http://www.p-store.fi/product_info.php?products_id=178{23}154 tuo? Ainakin esitteessä kehuttiin nopeaa lihasmassan
kasvua ilman "pullamassaa" :p .. Tuokin suht kallista monelle kuukaudelle.. Monen kuukauden kuuri tuosta pitäisi
ottaa, jotta tulisi näkyvää muutosta . (noin?) (3kk?)

Syön n. 5x päivässä. 2 kunnon ateriaa, ilta ja aamupalan + yhden/kaksi välipalaa. En ole ikinä ennen käyttänyt
mitään lisäravinteita. Kummatkin varmaan toimii ihan vaan, että sekoitat veteen tuon määrän mitä linkissä sanotaan?
ja juot alas :)

EDIT: Monta kertaa noita pitäs vetää? Esimerkiksi ainakin varmaan joku 10-30min jälkeen treenipäivien? Pitäisikö
ennen treeniäkin ottaa? Ainakin tuossa MASS setissä on suht vähän yhdessä paketissa ja jos otat esim 5pakettia,
niin se ehkä riittää kuukaudelle, jos otat kaksi kertaa päivässä? :wtf:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän toi massanlisääjä oo ihan omiaa jos lihasmassaa halajat, ja voihan sitä proteiiniakin tilata, jos ei saa kertakaikkiaan päiväs niin paljo proteiinia kun pitäisi. Palkkaria(palautusjuomaa) kannattaa ostella kanssa, jos nyt noit lisäravinteit alat ostelee. Mutta, eipä kaikilla oo varautta ostella kaiken näkösii sörsseleit!

Osta kokeeksi pari pussia edullista perusproteiinia tukemaan proteiininsaantia parin annoksen verran päivässä, ja ala syömään enemmän kunnon ruokaa. Luulisi että paino nousee.

No, mä en näe tossa mitään ongelmaa. Itselleni toimi aikoinaan läpipaskona junnuna hyvin setti, jossa pyrin syömään normaalin tukevasti ja terästin joka aamu aamupalan geinerillä. Siis normisafkailu ja siihen päälle kunnon n.500 kalorin drinksu. Minulla vaan oli niin, että aamut oli kaikkein vaikeimpia syömisen suhteen. Ei meinannut mikään kiinteä maistua, geinerin joi kuitenkin suht helposti lisänä. Kun kuitenkin päivän mittaan söi suht paljon, niin se aamu oli luonteva panostuskohde. Lisäksi jokaisen reenin jälkeen vielä toinen palkkariksi eli reenipäivinä litkuista tuli lähes 1000 kaloria lussaa.

:offtopic: Tuote, jota itse käytin oli aika lähellä pakkiksen N-Large2:sta, joka olisi mun ykkösvalinta, jos massaa pitäisi reilusti lähteä hakemaan. Liian pienet annospussukat johtaa varsinkin köyhällä (en tarkoita sinua :thumbs:) helposti määrissä kitsasteluun, jolloin et ainakaan saa mitään vaikutuksia näkyviin. Reilut määrät vaan ja vähennät, jos alkaa vyötäröllä näkyä. Kuitenkin niin, että syöt silti korostetun terveelliseti ja tukevasti normisafkaa. Tsemiä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom