lisäravinteista ja finneistä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu

mxm

Moni on täällä päin raportoinut siitä, että kun on ruvennu napostelemaan lisäravinteita (etenkin protskuja ja kreatiinia) niin on ruvennut naama + muut paikat kukkimaan. Itelläni ei tällaista hirveää kukkimista ole onneksi ollut, ainoastaan kreatiinitankkauksen yhteydessä naama oli tavallista punaisempi. Tuli tässä sellainen mieleen, että mahtaakohan nuo kaikki ongelmat johtua sittenkään pelkästä kreatiinista tai protskusta. Usein kreatiinin kanssa vedetään destroosia ja sitä on myös lähes poikkeuksetta palautumisjuomissa. Dekstroosi on ilmeisestikin sokeria ja mikäs sen paremmin saa naaman kukkimaan ellei sokeri.
Ei tällä mun väitteellä mitään empiirisiä todisteita ole mutta aattelin vaan tuoda tällaisen ajatuksen julki...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nää on näitä mutu-juttuja. Itse voisin vaikka vannoa että naama on vähemmän rasvainen, hiukset voi paremmin ja kynnet on vahvemmat kun syön oikeen paljon proteiinia. Sitten jos tulee läträttyä malton kanssa paljon on heti finni jos toinenkin. Kreatiinilla en ole huomannut olevan mitään vaikutusta finneihin/ihon rasvaisuuteen.

Tällainen mutu on meikäläisellä...Mielestäni finnien esiin tuleminen johtuu testotasojen noususta. Tämän saa taas aikaiseksi terveellinen ravinto, treeni ja riittävä lepo. Itselläni on sellainen tunne, että uusi finni selässä=kehitys synkassa. Lisäravinteet siis avustavat omalta osaltaan tätä aknepoppia:)

tästähän ollaan montaa mieltä mikä ne finnit tuo pintaan. omien empiiristen tutkimusten tuloksena olen sitä mieltä että se johtuu näistä nopeista hilareista, joita palautusjuomat sisältää(maltosta). aina kun olen näitä palautusjuomia juonut on iho mennyt huonommaksi. en oikein usko että se siitä proteiinista johtuu, joten ei hirveästi jää vaihtoehtoja. mä yksinkertaisesti lopetin lisäravinteiden käytön, tuntui muutenkin että ne tuli suoraan läpi(huntan vääntäminen vastasi lähinnä kusemista) :jahas:

pointtina se että iho on nyt paremmassa kondiksessa

Mulla kanssa tuntui otsa aukeavan proteiinilisän takia. Näppyä pukkasi. Käsivarret ja sääret sen sijaan on ihan koppurakuivat, joten olisko tuo ollut vain pelkää sattumaa, ts. aiheuttikohan joku muu reaktion ? Nykyään ei enää näyttäisi vaikuttavan, onkohan elimistö tottunut tai jotain... Mulla naaman saa muuten kukkiman rasvainen ja suolainen. Suolapähkinät on :kuola: mutta niitä ei paljolti voi syödä kun on jo patti otsassa tai muualla... :curs:

Ja sitten vähän :offtopic: , mitä olette mieltä; onko mitään mieltä:
Sekoittaa Reco2 (~3/4 dl) + Hera85 (~1/3 dl) samaan palautumisjuomaan (+vettä). Onko vain energian ja hyvien aineiden tuhlausta ?
Mielestäni tuo Reco2 (banaaninmakuinen) on niin törkymakeaa, että Hera85:lla saan sen makua vähän paremmaksi (juu, irvistelin hetkiaikaa sitten Heran85:n makua, mutta nyt oon melkeinpä oppinut jo pitämään siitä...). (Hera85:sta otan pelkästäänkin, tuo sekoitus vain maun parantamiseksi...)

Finni ongelmia ollut täälläkin päin. Itse vaihdoin Protskun merrkiä hera85:sta nutri plussan whey8100 enää ei kuki pahasti.

Itselläkin pukkasi nyt 10-20 finniä yleensä ihan puhtaaseen selkään. En tiedä sitten, johtuuko Leaderin wheystä ( :urjo: ) vai tihentyneestä treenisyklistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom