Lisäravinteiden tarve?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli oon tässä nyt pari kuukautta käynnyt salilla ja tuli mieleen nuo lisäravinteet.
Siis jos haluaa nopeaa kehitystä onko aivan pakko alkaa vetelemään näitä proteiinijuomia sun muita vai onko mahollista selvitä ilman ja silti kehittyä suht nopeasti?

Ikä on siis 16 , pituus 185cm paino 75kg.
Eli olen vielä kasvuiässä ja palautuminenkin sen verran nopeaa että onko näistä "aineista" enemmän hyötyä vai haittaa tässä vaiheessa?

Onhan niistä enemmän hyötyä kuin haittaa. Jos et saa ravinnosta muuten tarpeeksi (2-2,5 grammaa painokiloa kohden)proteiineja niin tottakai kannattaa ottaa proteiinilisiä. Itse pyrin saamaan ruuasta ainakin tarpeeksi.

Palautusjuoma kannattaa mielestäni ottaa käyttöön, vaikka ei muuten lisäravineita käytä. Siitä saa suoraan reenin jälkeen ravinnot nopeasti elimistöön.

Hyödyllisiä, muttei välttämättömiä maksimaalisen kehityksen kannalta

Jeps. Tosin mitään kunnon hyötyä (mitä siis ei ruualla saada) ei juurikaan tule ilman steroideja. Proteiinilisät(esim patukat) on ihan hyvä keksintö, mikäli ruokailumahdollisuudet ovat huonot. Omasta mielestäni täysin älyttömiä keksintöjä on sitten energia(hiilari)lisät, ihan kuin sitä energiaa ei muuten saisi.

Sitä ruokaa vaan kunnolla (ei siis perinteisen väitteen mukaan tavallista kotiruokaa, vaan terveellistä ja proteiinipitoista ruokaa), niin pitäisi pärjätä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom