Eihän ole kun mittaat isomman satsin (esim. 1dl) ja sitten jaat pienemmän (esim. 1tl) mukaan, samaan tyyliin kuin tappara.Originally posted by Kime76
Mittayksikkösi on liian pieni tarkan mittaustuloksen saamiseksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän ole kun mittaat isomman satsin (esim. 1dl) ja sitten jaat pienemmän (esim. 1tl) mukaan, samaan tyyliin kuin tappara.Originally posted by Kime76
Mittayksikkösi on liian pieni tarkan mittaustuloksen saamiseksi.
Originally posted by stela
Paljonko mahtaa painaa 1tl SF:n kreatiinimonohydraattia? Purkissa lukee 1tl = 6g![]()

Originally posted by stela
god knows :thumbs:
eikun pisti vaan miettimään kun 1tl fastin 100% kreatiinimonohydraattia painaa 2g (tai 3.62g)

jusuplus sanoi:oiskos jolla kulla mittaustietoja evon malto, whey 2 ja casein tuotteista, että esim kui paljo 1 dl painaa tjsp?
kiitokset etukäteen!
Selaimen bookmarkit? :arvi:mievain sanoi:Nyt kun tällainen on olemassa, olisiko mahdollista saada tämä "ylös", että löytyisi aina? Tai jo ei, niin onko mahdollisuutta laittaa tätä threadia jotenkin niin, että minä itse ainakin löydän sen tarvittaessa? Vähän epäselvä kysymys. Jo ette saa selvää, ilmoittakaa, niin koetan tarkentaa.
Pitäiskö sun juffe päivittää user-title, jos olet kerran "sortunut"? :Djuffe sanoi:Pussissa lukee 33g per 1dl, itse mitattuna tasan 30g.
En ole mittailut, mutta joskus täältä luin, että 1dl olisi noin 50g.MaKnate sanoi:paljonko on muuten FAST:n Mucle +:n määrä desiä kohden??? onko joku mittaillut??