Lisäravinteiden mittausta

roope.b vähän väärä threadi alkaa kyselee tota :D ainakin 2g / painokilo riittää. treenasit sitten 2 kertaa tai 4 kertaa viikossa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensikertalainen sanoi:
Uskoisin jos vaaka maksaa 44€ niin siinä on tuo zydeemi.[/0T]
Itse asissa laitoin tuon isän ostamaan mulle huippuluokan vaa'an Gigantista ja se maksoi 39,90 eli suhteellisen kallis, mutta se kestää ihan mitä vaan, se on tippunut minulta ja muilta perheenjäseniltä lattialle monta kertaa eikä naarmuakaan. :D

Tuli ostettuu tommonen 20e maksava talousvaaka clasusta, joka näyttää et kukkurallinen tl kreaa painaa ~2g ja ruokalusikallinen öljyy 7g. Mittaukset tehty muovimitoilla, tl = 5ml, ruokalusikallinen = 15 ml. Ilmeisesti vaaka paskana tai muuten vaan täys roska, kun tommosii lukuja näyttää?
Kellään kyseistä "capere" merkkistä 10kg vaakaa Clas Ohlosonista ja tietoa onks täs joku mitä iteltä jääny huomaamatta? :D Ei voi kyllä kyseistä vaakaa suositella.

Tuli ostettuu tommonen 20e maksava talousvaaka clasusta, joka näyttää et kukkurallinen tl kreaa painaa ~2g ja ruokalusikallinen öljyy 7g. Mittaukset tehty muovimitoilla, tl = 5ml, ruokalusikallinen = 15 ml. Ilmeisesti vaaka paskana tai muuten vaan täys roska, kun tommosii lukuja näyttää?
Kellään kyseistä "capere" merkkistä 10kg vaakaa Clas Ohlosonista ja tietoa onks täs joku mitä iteltä jääny huomaamatta? :D Ei voi kyllä kyseistä vaakaa suositella.

Ilmeisesti noi isot 10kg vaa'at ei niin tarkkoja. Ittellä Tefalin 3kg vaaka ja niin pirun tarkka.

Mä heitän treenilaturi- ja palkkarisheikkereihin ainekset vaa'an päällä ennen salille lähtöä. Mitta (jossa on siis erikseen lukemat ja viivat "proteiinille" sekä "hiilarille") näyttää mun mielestä määräksi n. 10 g enemmän maltoa kuin vaaka ilmottaa siinä olevan. Herassa, Pumpissa ja kreassa mitat ovat kohdillaan.

Star Nutritionin Whey-80 on ainakin mukana tulevalla muovisen mustalla puolen desin mitalla aina 25g, kun vetää mitan tiukaksi pussia vasten.

Hieno nosto. Mutta mikäs siinä. Itelläkin olis hieman hakusessa pirun tarkkaa vaakaa, isäkun tartteis semmosta taskukelloihinkin. (kelloseppäharrastaja)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom