Lisäravinteiden mittausta

Originally posted by Kime76
Mittayksikkösi on liian pieni tarkan mittaustuloksen saamiseksi.
Eihän ole kun mittaat isomman satsin (esim. 1dl) ja sitten jaat pienemmän (esim. 1tl) mukaan, samaan tyyliin kuin tappara.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljonko mahtaa painaa 1tl SF:n kreatiinimonohydraattia? Purkissa lukee 1tl = 6g :david:

god knows :thumbs:
eikun pisti vaan miettimään kun 1tl fastin 100% kreatiinimonohydraattia painaa 2g (tai 3.62g)

Originally posted by stela
god knows :thumbs:
eikun pisti vaan miettimään kun 1tl fastin 100% kreatiinimonohydraattia painaa 2g (tai 3.62g)

jaa-a..ehkä joku on mittaillu ja kertoo siitä meille..:)

Aika vanha thread, mutta laitetaan tänne silti, kun kerran asiaa sivuaa. Eli digivaakaa ei ole, lukion saksantunneista on jo hieman aikaa ja nyt pitäisi saada jokin tolkku tosta Protein XL:n annostelusta. Eli paljonko on deseissä jauheen määrä, jos haluan tehdä tuosta kivan pikku iltapaladrinksun?

Tässä kun joku pohti kreatiini teelusikallisen painoa, niin semmosta olen kreatiinista ja glutamiinista huomannut, että kukkurallinen tl niitä painaa sen 5g. Ihan tasainen teelusikka(ei siis mitta :I) paino mun mittauksissa kutakuinkin 1,2g.

Mahtaiskohan joku tietää, että mitä painaa 1dl Prime soy 90 proteiinia?

Nyt kun tällainen on olemassa, olisiko mahdollista saada tämä "ylös", että löytyisi aina? Tai jo ei, niin onko mahdollisuutta laittaa tätä threadia jotenkin niin, että minä itse ainakin löydän sen tarvittaessa? Vähän epäselvä kysymys. Jo ette saa selvää, ilmoittakaa, niin koetan tarkentaa.

Vaaka on kyl kova sana, ite ostin joskus pari vuotta sit ton saman vaa'an kuin topicin perustaja, ja hyvin on asiansa ajanut.. mittaan sillä ihan kaiken :D (mutta en naisten kuppikokoja)

oiskos jolla kulla mittaustietoja evon malto, whey 2 ja casein tuotteista, että esim kui paljo 1 dl painaa tjsp?

kiitokset etukäteen!

jusuplus sanoi:
oiskos jolla kulla mittaustietoja evon malto, whey 2 ja casein tuotteista, että esim kui paljo 1 dl painaa tjsp?

kiitokset etukäteen!

Pussissa lukee 33g per 1dl, itse mitattuna tasan 30g.

Voisiko joku vaakanikkari tarkistaa paljonko maapahkina painaa? Tai punnitsee vaikka 10 ja laskee siita. Ei viitsisi ottaa vapaapaivaa, etta saisi laskettua kappalepainon kilon pussista.

Salin vaaka ei nayta tarpeeksi tarkasti. Jengi oli vahan eta WTF kun punnitsin itseni pahkinoiden kanssa ja ilman. Kaksi nyrkillista muapahkinoita ei vaakaa heilauttanut.

Tieto tarkeaa koska noita pahkinoita menee huomaamatta varmasti liikaa. Ja jos vaaka kuumana niin punnitkaa samalla paljonko 1 dl painaa.

Veikkas: 1g/pahkina.

Kiitoksia tasta, searchilla ei loytynyt.

mievain sanoi:
Nyt kun tällainen on olemassa, olisiko mahdollista saada tämä "ylös", että löytyisi aina? Tai jo ei, niin onko mahdollisuutta laittaa tätä threadia jotenkin niin, että minä itse ainakin löydän sen tarvittaessa? Vähän epäselvä kysymys. Jo ette saa selvää, ilmoittakaa, niin koetan tarkentaa.
Selaimen bookmarkit? :arvi:

muscle +???

paljonko on muuten FAST:n Mucle +:n määrä desiä kohden??? onko joku mittaillut??

juffe sanoi:
Pussissa lukee 33g per 1dl, itse mitattuna tasan 30g.
Pitäiskö sun juffe päivittää user-title, jos olet kerran "sortunut"? :D

MaKnate sanoi:
paljonko on muuten FAST:n Mucle +:n määrä desiä kohden??? onko joku mittaillut??
En ole mittailut, mutta joskus täältä luin, että 1dl olisi noin 50g.

montakohan gramma pitäs käyttää proteiinia päivässä jos on noin 80kg ukko ja treinaa 2kertaa viikossa ja käytän aminopörssin whey proteiinia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom