LIsäravinteiden käyttö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cimoh
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Elikkäs olen ostanut :
N-Large 1,725kg
Ultra Whey 800g suklaa

Miten kannattaa näitä vetää välipäivinä? Olen 70kg. Kannattaako tuota N-Largea laittaa muuhun kuin palautusjuomaan treenin jälkeen?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
N-Largea kannattaa käyttää ainoastaan palautusjuomana ja tehdä välipaladrinkkejä tuosta Ultra Wheystä. Joku 40g lienee tuon painoiselle ihan sopiva määrä protskua palautusjuomassa.

Käytin hakua ja mielestäni tämä ketju olisi sopiva kysymykselleni. Eli mitä ominaisuuksia vaaditaan ja kannattaa vaatia palautusjuoman ostoa harkitessa? Onko siinä todella kaikki aineet mitä treenin jälkeiseen palautumiseen/kehittymiseen tarvitaan? ja mikäli(?) tällä foorumilla ei sitä mainostamiseksi lasketa olisin kiitollinen jos joku viitsisi mainita muutamia hyviä esimerkkejä hyvästä palautusjuomasta.

juuso-- sanoi:
Käytin hakua ja mielestäni tämä ketju olisi sopiva kysymykselleni. Eli mitä ominaisuuksia vaaditaan ja kannattaa vaatia palautusjuoman ostoa harkitessa? Onko siinä todella kaikki aineet mitä treenin jälkeiseen palautumiseen/kehittymiseen tarvitaan? ja mikäli(?) tällä foorumilla ei sitä mainostamiseksi lasketa olisin kiitollinen jos joku viitsisi mainita muutamia hyviä esimerkkejä hyvästä palautusjuomasta.

On ihan asiallisia valmispalautusjuomia, mutta itse sekottamalla saa parhaan.

-Laadukas heraproteiini. Tähän kannattaa panotaa eniten. Ion 92 esimerkiksi. Jos ei ole varaa panostaa, niin perusheraa sitten vaan.
-Nopea hiilari. Maltoa vaan, eikä maksa juuri mitään.

Nämä jo riittävät mainiosti. Hyvä lisä on sitten vielä kreatiini. (ja miksei myös glutamiini, mutta nämä eivät ole läheskään niin tärkeitä.)

Hmm. Eli jos nyt menen ostamaan pusseja missä myydään kyseisiä aineita(tyydyn varmaankin aluksi heraproteiiniin ja nopeaan hiilihydraattiin) niin kuinka lasken sopivan määrän? Painoni on hieman alle 70kg.

juuso-- sanoi:
Hmm. Eli jos nyt menen ostamaan pusseja missä myydään kyseisiä aineita(tyydyn varmaankin aluksi heraproteiiniin ja nopeaan hiilihydraattiin) niin kuinka lasken sopivan määrän? Painoni on hieman alle 70kg.

Luontaistuotekaupoista ja Lisäravinnefirmoista löytyy. Esim. 30 g. heraa ja 30g. maltoa siihen palarijuomaan. (Evulutionin halppis hera [Ultra whey] on mun mielestäni tosi hyvää).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom