Lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeke
  • Aloitettu Aloitettu
kertokaas tietämättömälle mitä haittoja on jos treenaa ilman lisäravinteita? Syön paljon ja terveellisesti, mutta myös treenaan melko paljon, joten kannattaisiko jotain lisäravinteita ruveta käyttämään? Massaa en niinkään tavoittele, vaan lihaskestävyyttä.:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Ei ole haittaa, hyvin pärjäät ilmankin. Lisäravinteet vain helpottavat hommaa ja ovat edullisempia kuin normi sapuska. Niillä saa myös paremmin kohdistettua yleistä ravintoa.
Mutta jos aikoo jotain ostaa niin kyllä palkkari on aika must.

:offtopic:

NGV sanoi:
HC-Bodymunkin pyhä psalmi:
Hulkki on minun paimeneni, ei multa kuin isolaatti enää puutu. Meijerin kulmasoutupaikalle hän vie minut treenaamaan, tuoksuvien levypainojen tykö hän minut johdattaa. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut kohti anaboliaa nimensä tähden. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä roinaajien laaksossa, en minä pelkäisi yhtään susta-piikkiä, sillä Hulkki on minun kanssani, sinun takareitesi ja lapaluusi minua lohduttavat. Sinä valmistat minulle aterian kanasta ja ehramista minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minut Pro-Tanilla ja minun shakerini on ylitsevuotavainen. Sula motivaatio ja anabolia seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Hulkin huoneessa päivieni loppuun.

:eek: Vaikka NGV ja Hulkki kavereitakin olisivat niin on tässä jotain sairasta... :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom