Lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu

Orava

Chef
Kertokaapa lisäravinteista joita olette kokeilleet ja miten ne ovat toimineet. itsellä ei vielä hirveemmin kokemusta ole joten enpä ala mitään vertailemaan.:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noh, aloitetaan sitten. En minäkään ole kovin monta eri merkkiä kokeillut, joten en hirveesti osaa sanoa. Palautusjuoma koostuu kuitenkin tällä hetkellä ProPower Wheystä ja Fast malto 6:sta.

Välillä toi kombo rupee vähän iljettämään, muuttei nyt kuitenkaan niin paskalle maistuis ettei sitä juoda voi. Molemmat erikseen juotuna ei maistu juuri millekään, mutta yhdessä jotenkin hieman yököttävältä. Propower whey on kuitenkin halvinta proteiinia mitä tiedän, siksi harrastan sitä. Fast malto 6 on kanssa erinomaista kamaa, tosin nyt tilasin wrangelta maltot, kun siellä sattuu olemaan kuukauden tarjous maltosta. 3,3€/kg ei ole paha hinta ja saas nähdä millaista kamaa se sitten on...

Mitään muuta kun palautusjuomaa en tällä hetkellä käytä, kun budjetti ei sitä salli. :(

Joo ja onhan tota soijaakin tullut maistettua. :urjo: Mä kuulun niihin jotka ei vain siedä sitä.

No voisinkai se minäkin sitten itsekkin osallistua,

Tuota Heraclesin Hera proteiinia on tullut käytettyä halpa ja hyvänmakuine proteiiniä joku 80grammaa 100g.
ja noin 10Elliä kilo, ja sekoittuu myös ihan helposti sheikkerilläkin

Originally posted by Juha1
Tuota Heraclesin Hera proteiinia on tullut käytettyä halpa ja hyvänmakuine proteiiniä joku 80grammaa 100g.
ja noin 10Elliä kilo, ja sekoittuu myös ihan helposti sheikkerilläkin

Mistä tota saa?

Kuusamon juustokairaltahan sitä saa. ja vielä halvemmalla saa kun käy itse tehtaalla, Joka on todellakin noin 1km päässä talostani. muistaakseni alle 13 Ellin meni kilo.

Originally posted by Juha1
Kertokaapa lisäravinteista joita olette kokeilleet ja miten ne ovat toimineet. itsellä ei vielä hirveemmin kokemusta ole joten enpä ala mitään vertailemaan.:worship:

Ite ny pääsääntösesti käytän palautusjuomaa FASTin RECO2:sta ja ihan ok kamaa. Toinen on FASTin krea, potkii niin pirun hyvin! Jos jostain todella huomaa eron niin se on mulla toi kreatiini. Tuli nyt pukilta pyydettyä 5kg:n säkki heraa että kattoo nyt tuoko se sen vai popsiiko ite :whip: :offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom