Lisäravinteet mulle?

Elikkäs olen treenannut kohta 3 vuotta ja tällä hetkellä käyttämäni lisäravinteet on: whey3 protsku,kreatiini+dextro,CLA,monivitamiinit,omega-3 rasvahappo,magnesium. mitä lisäks? mitä pois? (ostin muuten testiks ton CLA:n)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elikkäs olen treenannut kohta 3 vuotta ja tällä hetkellä käyttämäni lisäravinteet on: whey3 protsku,kreatiini+dextro,CLA,monivitamiinit,omega-3 rasvahappo,magnesium. mitä lisäks? mitä pois? (ostin muuten testiks ton CLA:n)

Voi olla hankalaa antaa toisille suosituksia lisäravinteista. Jokainen ihminen on yksilö ja jokaiselle ei kaikki sovi. Toisella kreatiini potkii hyvin ja toisilla taas ei tunnu olevan mitään vaikutusta. Kannattaa kuunnella omaa kehoaan ja sen mukaan valita lisäravinteetkin.

Mukavasti sulla tuota ravinnetta näyttää olevan. Mäkin varmaan kokeilisin vielä glutaa kuten edellä todettiin, pää pakkaseen ja viileällä päällä ajatellen! Jos ei tunnu missään, älä käytä vain käyttämisen vuoksi.

Toi oli aika hyvä kommentti mitä Doggoned sano noista lisäravinteiden - että niidenkin käytön suhteen me ollaan aika usein yksilöitä...

Sulla on aika laaja lisäravinne-setti mutta jos haluaisit tuoda mukaan jotain uutta, kannattaa kokeilla jotain aminohappo/treeniboosteria ennen treeniä tyhjään mahaan. Esim. joku setti jossa on leusiinia ja glutamiinia, molempia 5-10 g. Jos toimii voi toimia aika helvetinkin hyvin = tulokset nousee rytinällä. Lisäks tota glutamiiniahan voi vetää joka päivä, ihan niinkun kreatiiniakin.

Mites sitten noi omega kolmoset? Paljon saat niitä päivässä? EPA ja DHA on niissä aika ratkasevan tärkeitä joten jos niiden yhteissaanti on jotain 200 mg päivässä voi funtsia onko niistä miten paljon hyötyä...

Onko toi sun vetämäs lisäproteiini, Whey 3, jotain isolaattia? Jos se on esim. jotain ultrasuodatettua konsentraattia niin sen laatuahan voi aina parantaa (onko miten järkevää/taloudellista on sitten eri juttu mutta kuitenkin). Mitä muuten otat palautusjuomaan ton Whey 3:n lisäks? Maltoa varmaan...?

Jos tuohon vielä jotain haluaisi lisätä niin joku treeniboosteri vois olla paikallaan.
Itsellä hyviä kokemuksia leusiini/tauriini/beta-alaniini/alcar - boosterista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom