Lisäravinteet maailmalla, entä Suomessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja japa
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä aikani kuluksi ja pienen kiinnostuksen vuoksi olen katsellut erinäisten lisäravinne firmojen kotisivuja ja joitakin liikkeitä eri puolella maailmaa. Itse tosiaan olen lähdössä matkalle ja hieman katsellut että olisiko mitään "mullistavaa" lisäravinnetta markkinoilla mitä ei suomesta saa, mutta eipä juuri näy olevan. Hintataso näkyy olevan hieman halvempi.
Onko maailmalla mitään "must" ravinnetta mitä ei Suomesta saa?
Onko pakkislaisilla mielessä mitään lisäravinnetta jota pitäisi saada Suomen markkinoille?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by japa
Tässä aikani kuluksi ja pienen kiinnostuksen vuoksi olen katsellut erinäisten lisäravinne firmojen kotisivuja ja joitakin liikkeitä eri puolella maailmaa. Itse tosiaan olen lähdössä matkalle ja hieman katsellut että olisiko mitään "mullistavaa" lisäravinnetta markkinoilla mitä ei suomesta saa, mutta eipä juuri näy olevan. Hintataso näkyy olevan hieman halvempi.
Onko pakkislaisilla mielessä mitään lisäravinnetta jota pitäisi saada Suomen markkinoille?

Säästä rahasi ja osta niillä suuri määrä pihviä kun tulet takaisin.

Originally posted by japa
.

Must on ainoastaa hera. kyllä ilman muita pärjäisi hyvin. kaikki muut in extraa.

Säästä rahasi ja osta niillä suuri määrä pihviä kun tulet takaisin
:D
Meinasin syödä matkalla pari kunnon pihviä ja ottaa:kippis1:
Nyt jo kuola valuu kun muistelen erään Hubertus hotellin lihalautasta. Lihalautanen sisältää 12 erilailla laitettua liha-annosta. Siinä on kanaa,kalkkunaa,possua ja nautaa erilailla laitettuna. Ja sitten sellainen litran olut mukaan. Ja tämä satsi hinnaltaan on erittäin halpaa, että kyl viel kotiin jää rahaa ostaa pihviä, tai matkalla jotain tuliaisia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom