Lisäravinteet ja työpaikka

Edellisessä työpaikassa jossa työskentelin, työkaverina oli Goldenin edustaja. Kaveri yritti kaikin tavoin myydä näitä ylihinnoiteltuja tuotteita. Ei aina itsekään tienyt mitä on myymässä. Tämä kaveri sai työpaikalla sen verran huomiota osakseen, jonka vuoksi kukaan ei jaksanut kiinnostua enää minun lisäravinteiden käytöstä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä kukaan enää kummastele kun on pari vuotta syönyt rahka+mehukeitto ja raejuusto+tonnikala komboja duunissa. Jauhoja ei oo jaksanut töihin kantaa vaan niitä tulee otettua aamulla ja treenin jälkeen. Firman ulkopuolisissa palavereissa joskus herättää pahennusta kun jättää pullat ja viinerit syömättä.

Pakko tosin pitää 2 ruokatuntia, muuten tulee liian pitkä aika syömättä. :D

Vaatii kyllä itsekuria mutustaa tonnikalaa kun naapuri kopissa joku vetää perhepitsaa tauluun, tuoksu on saatanallinen :whip:

Olen nyt neljättä vuotta samassa duunipaikassa ja olen alusta alkaen syönyt bodarin perussettiä: heraprotskua, puuroa+raejuustoa, kanaa+riisiä+kasviksia. Alussa sain selittää syömiseni kaikille, mutta onneksi ovat jo oppineet ;) Kyselevät vaan aina säännölliksesti, että millonkas niitä kisoja taas on...
Tuli muuten aika hyvä fiilis eilen ruokkiksella. Olen nimittäin kisadieetillä ja kaivoin evääni esiin valmiiksi tympääntyneenä. Ruoka oli jo neljättä päivää ihan samaa putkeen: tummaa riisiä, seitä (hyi) ja jotain vihanneksia. Työkamut alkoivat siinä sitten kehua että voi miten ihanan näköiset eväät sinulla taas on! Ihmettelivät miten jaksankin aina tehdä valmiiksi niin herkullisen näköiset ruuat. Aluksi luulin että vittuilevat, mutta kyllä he olivat ihan tosissaan. Jotenkin sitä alkoi katsella omia mössöjään ihan uusin silmin... :D

Hyvä thread! :thumbs:

Meillä on luontaisetusafkat töissä, oma keittäjä ja normaalia kotisapuskaa, eli tämän käytän mielelläni hyväkseni vaikkei mikään bodarin perussetti oiskaan, mutta kun saa käytännössä ilmaseks ja on hyvät salaatit sun muut niin :david: oisin jos en söis...

Mutta välipaladrinkkejä tulee pukkarissa hörpittyä, sekotan jo kotona valmiiks niin ei tartte kun juoda ja on sitä kyselty että mitä ihmeen litkuja juot ja oon vaan asiallisesti sanonut et tää on nestemäinen ateriankorvike kun oon liian laiska tekemään mitään voileipiä evääksi ja sen enempää ei kukaan oo vielä kyselly. Tosin en oo kyllä prostkudrinkkejäni mitenkän katsonut aiheelliseksi mainostaakaan työpaikalla.

Ilmaiset bodarisafkat kuuluu työpaikkaetuihin, joten kukaan ei ole koskaan sanonut mitään. :)
Muissakin töissä harvoin kukaan ihmetteli, kyselivät vaan dieettiohjeita.

Protskupurkit hyllyssä mappien vieressä. Pari kertaa on tullu kyselyitä ja sillon ku Halmeen himasta löyty "muutama" purnukka ni sillon kyseltiin että onko samaa kamaa. Omituisinta on kun ylipainoiset ei-liikuntaa harrastavat naiset kommentoi tyyliin "mä en ymmärrä tollasta". No shit!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom