Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mieluummin mä ainakin kotimaista suosin!
Tällä hetkellä bb.comista EI voi tilata suomeen tuotteita.Ja kun voi, toimituskulut ovat 30e+ luokkaa...
Noin kuukausi sitten pystyi tilata vielä, mutta nyt ei löydy suomea postitettavien listalta, kysyin bb.comin asiakaspalvelusta ja sanoivat, että ei pysty tällä hetkellä tilata.Ja itselle ainakin näytti yli 30e postikuluiksi.(Yleensäkin kun tilataan jenkeistä, postikulut on 20-30e luokkaa ainakin omasta kokemuksesta)Mistä sä tollasta löysit? 7dollaria mulla lukee postikuluiksi ja eipä näyttäny olevan ongelmaa tilata Suomeen.
Ei sieltä välttämättä hinnan takia kaikki tilaa. Itteä kiinnostaisi tilata tuolta PreSurge Unleashed ja Cellucor C4 kun moisia ei suomesta vielä saa.. mutta kuis se nyt sillain ettei sieltä saa tilattua suomeen? Ja oisko jollakulla suositella jotain muita hyviä kauppoja?
Noin kuukausi sitten pystyi tilata vielä, mutta nyt ei löydy suomea postitettavien listalta, kysyin bb.comin asiakaspalvelusta ja sanoivat, että ei pysty tällä hetkellä tilata.Ja itselle ainakin näytti yli 30e postikuluiksi.(Yleensäkin kun tilataan jenkeistä, postikulut on 20-30e luokkaa ainakin omasta kokemuksesta)
Kyllä löytyi Finland listasta. Postikulut olivat n. 7 USD:n luokkaa sillä halvimmalla vaihtoehdolla. (8-20pv)
@Ice apple ; Onhan siellä monta tuotetta yli 50% halvempia kuin fitnesstukulla.
Jaa, ainakin asiakaspalvelussa sanottiin, että eivät postita tällä hetkellä suomeen...
Itelle ainakin näyttää postikuluiksi:
Priority (1-4 Business Days) - $64.80
Economy (3-7 Business Days) - $57.64
Super Saver (8-20 Business Days) - $33.44
Riippuukohan siitä mitä tilaa ja kuinka paljon?
Itse pistin vain yhden Hemo-rage UC purkin ja siitä suoraan checkouttiin.