Lisäravinteet bodybuilding.com:in storesta?

Kai se on sallittua tavaraa? Mulla on ollut briteistä matkalla nyt 3kk yksi pieni paketti, ja on kuitenkin lähtenyt kaupasta. Siinä taisi kyllä olla jotain suomessa kiellettyjä ainesosia (vissiin efee) että ei se sitten varmaan koskaan tulekaan kotiin asti. Onneksi ei ollut kallis :D

ps: Mitä oot tilannut iherbistä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu tarkastin lääkeainelistasta ennen tilaamista ettei sisällä mitään kiellettyä, oli "buy 1 get 1 for free" tarjous PreSurge Unleashed pre-workoutteja niin ei voinut vastustaa tilaamista.

Tullin käsittelyssä olevien lähetysten toimitusaika saattaa muuten sitten olla ihan mitä tahansa. Välillä tulevat nopeasti läpi, mutta välillä taas joutunut odottamaan viikkokausia ja lopulta kyselemään itse useammasta paikasta lähetyksen perään. Kerran piti oikein painostaa että viitsivät selvittää missä mun paketti on jumissa ja lopulta löytyi sitten eräästä tullin toimipisteestä. "joo täällä se on ollut monta viikkoa". Ei vaan kukaan viitsinyt ilmoittaa mulle että pitäisi käydä tullaamassa toimipisteessä johon sen ei kaiken järjen mukaan edes pitäisi kulkeutua :face:.

Tullin käsittelyssä olevien lähetysten toimitusaika saattaa muuten sitten olla ihan mitä tahansa. Välillä tulevat nopeasti läpi, mutta välillä taas joutunut odottamaan viikkokausia ja lopulta kyselemään itse useammasta paikasta lähetyksen perään. Kerran piti oikein painostaa että viitsivät selvittää missä mun paketti on jumissa ja lopulta löytyi sitten eräästä tullin toimipisteestä. "joo täällä se on ollut monta viikkoa". Ei vaan kukaan viitsinyt ilmoittaa mulle että pitäisi käydä tullaamassa toimipisteessä johon sen ei kaiken järjen mukaan edes pitäisi kulkeutua :face:.

Minne soittelit / mihin soittamalla asia selvisi? Koitin soitella pari päivää sitten muutamiin paikkoihin mutta kukaan ei tuntunut tietävän mistään mitään, tai sitten ei vaan jaksanut kiinnostaa.

Mulle tuli itellan tullikirje kotiin ja soitin siihen ja sanoin et lähettäkää oman pitäjän tulliin josta tuli lappu sit next day ja hain kamat...

Eiks noi BB:n tavarat tule valilla Saksan kautta ? Nain ainakin kasitin kun kaveri tilas sielta ( ehka reilu vuos sitten ) ja han ootteli tulleja jne. mutta sitten kun paketti tuli niin selvisi, etta se oli postitettu Saksasta, jolloin siihen ei luonnollisesti tullut tulleja eika jaanyt tulliin jne. Mita itse olen kyseisesta paikasta Yhdysvaltojen sisalla tilannut, niin toimitus on ollut aina nopeeta ja tuotteet ovat olleet aina oikeita, en voi moittia kyseista paikkaa yhtaan. Jaan kylla kaipaamaan sita sitten kun muutan takasin Suomeen, jos tuotteista joutuu jostain syysta tullit nykyaan maksamaan.

Marvin, miks sulla jai tulliin se ja jouduitko maksamaan tullimaksuja ?

Mites tuolta predator nutritionista on tullut perille? Mites toi bank transfer toimii sinne? Kellää kokemuksia? Ja eihä toi c4 extreme 30 servings oo kiellettyjen listalla?

Mites tuolta predator nutritionista on tullut perille? Mites toi bank transfer toimii sinne? Kellää kokemuksia? Ja eihä toi c4 extreme 30 servings oo kiellettyjen listalla?

Olen tilannut sieltä pari kertaa ja kaikki on toiminut hienosti. Itse käytin VISA-korttia tilaukseen. Harmittavan suuri määrä vaan pitää tilata, että saa ilmaiset rahdit (250£).

Okei itellä ei ole luottokorttia. On kyllä Visa Electron mut ei se jostain syystä toiminut kun yritin tilata. Eikös tollasesta määrästä joudu maksaa alv (250£)?

Ei EU-alueelta tilattaessa Suomeen enää alv:tä makseta. Jenkeistä tilattaessa maksetaan ja samoin tullit. Tuohan on UK:ssa. Tuolla on muutenkin hyvä aktiivinen asiakaspalvelu, koska mulle soitti sieltä joku tilaukseen liittyen jostain asiasta.

43,5 € paketit tulee jenkeistä ilman lisämaksuja.

Eikä aina silloinkaan, viimeksi eilen saapu itselle jenkeistä hieman vajaa 100$ paketti, eikä tulleja tai alveja näkynyt tälläkään kertaa. Samoin on käynyt kolmella aikaisemmallakin kerralla tilatessa. Ostopaikkoina ollut kaksi eri verkkokauppaa, yksikään tilaus ei tosin ole lisäravinteita sisältänyt vaan ovat olleet muuta urheilukamaa. Tilausten summat on ollu 50-150$ väliltä. Että sanoisin aika vaihtelevasti ainakin OMIEN KOKEMUKSIEN perusteella noita tulleja ja arvonlisäveroja perittävän.

Ulkomaan pankkisiirroista yleensa sun pankki velottaa jonkun verran, luokkaa 40e mika on riippumaton maksun summasta. Itsella oli ainakin talleen, kun jouduin suomen tililta tilisiirrolla maksamaan ulkomaille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom