Lisäravinteet bodybuilding.com:in storesta?

Ulkomaan pankkisiirroista yleensa sun pankki velottaa jonkun verran, luokkaa 40e mika on riippumaton maksun summasta. Itsella oli ainakin talleen, kun jouduin suomen tililta tilisiirrolla maksamaan ulkomaille.

Täh? Unohtuiko pilkku vai mitäs? En millään pysty uskomaan, että suomalainen pankki veisi noin paljon per ulkomaanmaksu. Toki, jos sen menee konttoriin tekemään ja pankkivirkailija sen tekee niin voi joutua maksamaan hieman. Ainakin OP:n verkkopalvelussa se maksaa 6€, muihin kuin SEPA maihin.

[TABLE="class: Tiedot"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD="class: TasausOikea"][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täh? Unohtuiko pilkku vai mitäs? En millään pysty uskomaan, että suomalainen pankki veisi noin paljon per ulkomaanmaksu. Toki, jos sen menee konttoriin tekemään ja pankkivirkailija sen tekee niin voi joutua maksamaan hieman. Ainakin OP:n verkkopalvelussa se maksaa 6€, muihin kuin SEPA maihin.

[TABLE="class: Tiedot"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD="class: TasausOikea"][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Ei ollu pilkkuvirhe. Tosiaan olis voinu tarkentaa. Tarkotin, et jos maksat ulkomaille tilisiirrolla ( wire transfer ) toiselle tilille ni velotus oli tosiaan tota luokkaa OP:lla vaikka teit sen itte verkkopankissa. Mut jos maksat luotto- tai pankkikortilla, ni sillonhan siit ei mee muita kuluja. Sitä perusteltiin vaan et "ulkomaan tilisiirroista menee näitä kuluja". En oo varma sit, mitä kaikkea tohon kuulu, ku mun piti hyväksyä sielt se, et sitoudun maksamaan molempien osapuolten mahdolliset kulut...

Mites tuolta predator nutritionista on tullut perille? Mites toi bank transfer toimii sinne? Kellää kokemuksia? Ja eihä toi c4 extreme 30 servings oo kiellettyjen listalla?

Nopeasti veikattuna C4 ei pitäis sisältää mitään kiellettyjä aineita. Aika jännä ettei sitä missään Suomalaisissa verkkokaupoissa näytä olevan :O Jos jack3diaki myydää Suomessa, niin uskaltaisin heittää et voit C4 tilata huoletta, eikä ne aina niitä niin tarkkaan katso, mut sit kyl ketuttaa, jos siin oiskin jotain. Jos haluut olla 100-varma tarkista jokainen ainesosa listalta, itse oon vaan liian laiska tähän sori. Yleensä valmistajat ilmoittaa et "ei suositella testattaville urheilijoille" tai vastaavaa, mikäli tuotteet sisältää mahd. lääkeaineiksi tai vastaavaksi luokiteltavia ainesosia.

Tilasin tasan kk sitten tuolta 1xcon-cret (kreatiini HCL) $33.99 ja 2xGreen Tea 100kpl 500mg $5,99/purkki. Rahti oli tolla havimmalla vaihtoehdolla $5,80 ja mitään lisäkuluja tuohon ei tullut. Tänään kävin kamat hakemassa postista ja oli ihan kuranttia tavaraa. Aion jatkossakin tilailla tuolta pieniä tuotteita, jolloin tossa on jotain järkeä. Raskaammat paketithan nostaa tuota rahtimaksua aika korkeaksi ja tietysti sitten tulee muut maksut vielä päälle kun hintalapuppu menee yli 45€.

Ilmeisesti alv ja tullimaksu verotetaan vasta siinä vaiheessa kun alv:n osuus ylittää 10e. tuo 45e on aika varman päälle, koska oikeastihan elintarvikkeille alv on 13% eikä 23% jonka mukaan tuo on laskettu. eli 77e on se oikeampi raja lisäravinteille, tosin tullin kanssa saattaa joutua asioimaan koska ne taitaa aika perusolettamuksena laskea sen 23% mukaan.

Itse yhden kokemuksen omaavana BB.comista, tilaaminen helppoa yms, pakettia sit odottelinkin 4kk, seurantatiedot päättyivät siihen että jenkeistä lähti, asiaa setvisin heidän asiakaspalvelun, suomen tullin ja itellan kanssa, kukaan ei tiennyt paketista mitään, mutta kun kolmannen kerran kävin saman rumban läpi ja otin yhteyttä myös DHL (jossa ei myöskään tiedetty mitään) paketti tuli viikko sen jälkeen, olin jo luovuttanut täysin toiveet että paketti koskaan tulisi perille. Tämä on vain yksi kokemus ja monella varmasti parempia, mutta itse en uskalla enää tilailla kun tämäkin oli niin ääritilanne.

Mulla tuli viimeksi halvimmalla rahtivaihtoehdolla 2 viikossa kamat postiin. Olen nyt 2 kertaa tilannut ja aina kaikki toiminut hienosti.

Miten nykyään? Joku mainitsi että tavara toimitetaan Saksasta ja osa taas puhuu että usa? Hinnat ainakin on euroina kun Suomen valitsee... ja erittäin edulliset!

Hinnat tosiaan saa euroiksi ja putiikin saa laitettua Finland mutta ei ne takaa mitenkään että mistä ne tavarat lähtee. Minulla lähti kamat tulemaan amerikoista ja aivan varmasti jää tulliin minun tuurilla. Kukaan tilannut tuota Pre workout jymiä, onko jäänyt kiellettyihin aineisiin?

Mulla on tota Pre Jymiä, helvetin hyvää kamaa. Toisaalta oon jenkeissä tällä hetkellä, mutta ei siinnä mitään laitonta ainesosaa oo joten miksipä se jäisi tulliin.. :) Kerran kans tilasin jenkeistä suomeen ja tullin läpihän ne meni mutta ne lähettää sen sieltä sulle jos ei mitään kiellettyä tilauksessa ole. Mulla oli sillon joku kiellettyjen aineiden listalla oleva aine siinä purkissa mitä tilasin, ja ne lähetti spostiin kysymyksen että mitä paketti sisältää, laitoin rehellisesti tuoteselosteen vaikka siinäkin tää kielletty ainesosa mainittiin, mutta sieltähän se tuli parin päivän päästä kotiovelle ilman ongelmia :D

Tilasin tuolta instant oatsia ja väittivät, että postarit ilmaiset. En voi kyllä uskoa, mutta katsotaan nyt kuhan tulee tuotteet ovelle. Jos homma toimii näin hyvin niin pistän kyllä lisää tulemaan.

Olivat avanneet uuden varaston Britteihin (sulkivat jonkin aikaa sitten Alankomaiden varaston) joten nyt ei tarvitse mistään tullimaksuista enään ressata. Pistin monivitskuja ja viherjauhetta tilaukseen, express posti eli toimitus seuraavana arkipäivänä maksoi 13e. Onhan tuolla aivan homona parempi valikoima kun missään suomalaisessa lisäravinne-nettikaupassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom