Lisäravinteden suhteet?

:confused: Syön terveellisesti, mut näitten lisäravinteiden kans on pieni epävarmuus.
2h ennen treeniä Syön aterian ja teen pirtelön a´la 1dsl Fastin Whey+, 1dsl Wrangen maltoa, 4gr Wrangen kreatiinia ja 1 kpl Weiderin Tribulus Terrestris.
Samanlainen setti sit treenin jälkeen välittömästi, mutta aterian syön 2-3h treenin jälkeen.
Olen 172 cm ja painan nyt 70 kg rasvat on siinä 5-6 %

Jos toi näyttää viisaiden mielestä järisyttävälle, ampukaa minut:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by LorD MarCuZu
Onko tuo vain arvio, vai näyttääkö pihdit todellakin noin? Olet meinaa törkeän tiukka, vai onko joku dietti takana? Luulisi, että lihasta tuossa vain palaa, jos tuollaisilla rasvoilla olet pidempään.

Originally posted by LorD MarCuZu

No on siinä jätkällä aika järisyttävät rasvaprosentit. Onko sulla kiristelyt päällä? Mitkä on tavoitteet?

En ole sen kummemmin dietiilä ollut, katson mitä syön ja harrastan puntin lisäks rasvaa polttavia urheilulajeja. Ennen kuin aloitin määrätietoisen "salielämän"ja lisäravinteiden syömisen n. viime huhtikuussa Kävin parin salia tosissaan harrastavan kanssa mittaamassa prosentit ja silloin se oli 4.9%!! Mutta silloin painoin vahän alle 60 kg, eli painoa on tullu mukavasti ja koen itseni terveemmäksi kuin koskaan!! :kippis1:
Mutta mitä sanotte, otanko lisäravinteeni oikein?

Originally posted by yajo
Mikäs juttu toi on?? :kuvia:

siis niinhän sitä sanotaan (ja olen samaa mieltä kokemuksian takia) että on parempi treenata ku rasvat on jotain 14 kuin että ne olisivat 10. Kyl se treenaaminen paremmin vaan sujuu kun on massiivisempi:D

Niin, kai noilla kympin rasvoilla pystyy jo olemaan ihan jatkuvastikkin ja treenata menestyksekkäästi..? Joskus luin jostain, että 10-12 olisi optimi rasva% kehityksen kannalta. Saattaa olla bullshittiäkin? Liian suurikaan se prossa ei kannata olla. 5-6% on jo sitten toinen tarina.

Hei nyt jotain faktaa kehiin tosta rasva % jutusta eikä mitään mutu juttuja ite kannan 7-8& rasvoja eli mikä % on optimaalinen.??

Originally posted by Nike_Air
Hei nyt jotain faktaa kehiin tosta rasva % jutusta eikä mitään mutu juttuja ite kannan 7-8& rasvoja eli mikä % on optimaalinen.??

Lihavat lihovat (suhteessa lihakseen) massaa kasvattaessa. Laihat taas menettävät lihasmassaa (suhteessa läskiin) laihduttaessa. Tiukassa kunnossa (kohtuus kaikessa) on siis hyvä kerätä lihasta ja läskinä on hyvä laihduttaa :D
<a href="http://www.johnberardi.com/articles/qa/afc/afc_jul272001.htm" TARGET="_BLANK">Tässä</a> juttua aiheesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom