Lisäravinnehyllysi (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
siinäpä ois hirvee kasa ravinteita omasta kaapista :)

Liitteet

• ravinteet2.JPG
    ravinteet2.JPG
    75,9 KB · Katsottu: 1 175
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Salomaa sanoi:
Luuriki eksyny kuvaa näyttää varallisuutta :D
Odottaa varmaan soittoa lisäravinnekauppiaalta :D
T:Mulle soitti juuri ja sai ostamaan 500eurolla tavaraa :)

@ez sanoi:
Tulipa iso kuva :-)
Isot on pöntöt.. Eiköhän noilla muutama vuosi pärjäile ;)
Edit: M1T purnukkakin näyttää olevan.. SooSoo :D

@ez sanoi:
Tulipa iso kuva :-)
Onko too vasopro ephedrine tehokasta, saako ruutia reeneihin lisää, ainakin kallista se muistaakseni on.

Meg4M4n sanoi:

Mitä helv....Ehdittekö missään välissä syömään normaalia ruokaa? Luulisi tuollaisen jauholäjän siirtelynkin olevan jo oma logistinen koettelemus. Ja mulla kun ei ole kuin joku kuppainen 900g Muscle+ pussi, ja silläkin pärjäillään melkein puolisen vuotta. Ellei kaappiin kuivu.

kodari76 sanoi:
Mitä helv....Ehdittekö missään välissä syömään normaalia ruokaa? Luulisi tuollaisen jauholäjän siirtelynkin olevan jo oma logistinen koettelemus. Ja mulla kun ei ole kuin joku kuppainen 900g Muscle+ pussi, ja silläkin pärjäillään melkein puolisen vuotta. Ellei kaappiin kuivu.

ku meil on nyt kotona sellanen vähä hassu tilanne että äitelläni en oikee saa normi ruokaa ollenkaa ku se on niin pulsu niin käsken isän tuomaa vaa vähä aina massanlisääjää,protskuu ja maltoo ja elellää niillä
:)

edit: ne on kaikki 4 kkn ajalta, muut heitetty jo pois...

Meg4M4n sanoi:
ku meil on nyt kotona sellanen vähä hassu tilanne että äitelläni en oikee saa normi ruokaa ollenkaa ku se on niin pulsu niin käsken isän tuomaa vaa vähä aina massanlisääjää,protskuu ja maltoo ja elellää niillä
:)

edit: ne on kaikki 4 kkn ajalta, muut heitetty jo pois...
:lol2:

Ei varsinainen lisäravinnehylly, koska mulla pyörii noi säkit sun muut aina ympäri kämppää joten kasasin kaikki jotka löysin tohon! Toisessa kuvassa luotettava kaksikko :)

Liitteet

• setti.JPG
    setti.JPG
    69,8 KB · Katsottu: 810
  • setti2.JPG
    setti2.JPG
    48,2 KB · Katsottu: 557
VasoPro toimii hyvin!! En olekkaan ennen kayttanyt efea tms.. Niin tuntuu potkivan ihan hyvin! Makso toi purkki (48kpl) muistaakseni 7$.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom