Salomaha
100050080
@ez sanoi:VasoPro toimii hyvin!! En olekkaan ennen kayttanyt efea tms.. Niin tuntuu potkivan ihan hyvin! Makso toi purkki (48kpl) muistaakseni 7$.
Eli toit jostain mukanas sen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
@ez sanoi:VasoPro toimii hyvin!! En olekkaan ennen kayttanyt efea tms.. Niin tuntuu potkivan ihan hyvin! Makso toi purkki (48kpl) muistaakseni 7$.
Salomaa sanoi:Eli toit jostain mukanas sen?
Suomessa muistaakseni lähemmäs 60e, melkoiset hinta erot :D@ez sanoi:VasoPro toimii hyvin!! En olekkaan ennen kayttanyt efea tms.. Niin tuntuu potkivan ihan hyvin! Makso toi purkki (48kpl) muistaakseni 7$.
noita oli aikoinaan joka treenikassissa,mutta nykyjään ei löydy mistään.tota on kahta versiota toinen oli ihan paskaa...limat tosin valu nokasta kummallakin,mutta toinen vain piristi.neutraali sanoi:Suomessa muistaakseni lähemmäs 60e, melkoiset hinta erot :D
Animal stack :Diso-erno sanoi:nonniin. kannetaan se lapsenmielinen korsi kekoon ja laitetaan purnukoiden kuva tänne..
joo-o se on kyllä animal-pak,eli monivitamiini valmiste.se animal stack tais olla jotain muuta.ja kyllä tossa kasassa on paljon paskaakin... oma suosikki on tämä hieno ja täyteläinen JUHLAMOKKA.Mike sanoi:Animal stack :D
iso-erno sanoi:nonniin. kannetaan se lapsenmielinen korsi kekoon ja laitetaan purnukoiden kuva tänne..
Saapas sanoi:Hauska idea, jokainen ottaa kuvan lisäravinnevalikoimastaan ja pistää kuvan siitä tänne.
Katsotaan minkälaista "roinaa" porukalta löytyy.
Ja vain purkit joissa on tavaraa, ei tyhjiä.
Siirsin omat ravinteet sängylle, paha saada kuvaa ahtaasta kaapista.
Unohdin kuvasta dextroosin.
Niin joo, vain vipit voivat lisätä kuvia. No, liittykää kaikki vipeiksi.
Hei.. Ei lisäravinteet nyt niin helvetin kalliita ole etteikö nuori voisi niitä itse ostaa.Ehrmann sanoi:Perkele! Jätkähän on rikas!
Onko ihan omia vai isin tai- ja äidin ostamia?
jp-84 sanoi:Hei.. Ei lisäravinteet nyt niin helvetin kalliita ole etteikö nuori voisi niitä itse ostaa.
jaa. täytyy tunnustaa ,että 80% mun purnukoista on peräisin vesivahinkoja kärsineestä liikkeestä ja sain ne ilmaiseksi..perus protskut ei paljon maksa.Ehrmann sanoi:
Ei herneitä. Mä vaan et pystyn ostaan kerralla vaan 150E edestä lisäravinteita. Teillä on jotain... 10 pönttöö. se tekee jotain 500E :P, en mä pystyis. Tietty eihän joka kuukausi osteta 10'tä pönttöä :P kylhä ne kestää...