Lisäravinnehyllysi (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
Tämmöisiä löytyi kaapin kätköistä. Kaikki eivät toki ole päivittäisessä käytössä.

Liitteet

• 104-0442_IMG.JPG
    104-0442_IMG.JPG
    429 KB · Katsottu: 1 700
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
muffy sanoi:
Noita RiQin ja DJ:n kokoelmia kun katsoo niin se kyllä kumoaa Tompan teorian, että mitä rimpulampi sen enemmän purkkeja.
Niin siinähän tuli lukihäiriö jollekkin alunperin. Se Tomin teoria oli, että mitä nuorempi sen enemmän purkkeja, joku sitten väänsi siitä, että mitä mitä narumpi sen enemmän purkkeja :D

Tällaset löytyy minun kaapista:
Kuvan koko voipi olla ihan viturallaan... En tiedä.

Liitteet

• purkit.JPG
    purkit.JPG
    77,7 KB · Katsottu: 1 161
vilma-liina sanoi:
Tämmöisiä löytyi kaapin kätköistä. Kaikki eivät toki ole päivittäisessä käytössä.

No kyllä on Vilmiksellä kiva määrä pikkupurnukoita :D

Tällaisia lisäravinteita löytyy kaapista tällä hetkellä. Ihan kaikki ei mahtunut kuvaan!

Liitteet

• Lisäravinteet12112004.jpg
    Lisäravinteet12112004.jpg
    246,3 KB · Katsottu: 1 338
  • Lisäravinteet12112004b.jpg
    Lisäravinteet12112004b.jpg
    275,7 KB · Katsottu: 1 273
Pro-Pain sanoi:
Tällaisia lisäravinteita löytyy kaapista tällä hetkellä. Ihan kaikki ei mahtunut kuvaan!
Ihan oikeesti siis.. onko nuo kaikki käytössä vai jäänyt kaapin päälle lojumaan?

En nytten halua tähän kyseiseen kuvaan ottaa kantaa, mutta lisäravinteet on lisäravinteitä, ei pääasia ;) Tällä hetkellä ollaan oikeasti varmoja vain muutaman eri lisäravinteen hyödyistä, niin aika paljon tavaraa muutamilla ihmisillä tuntuu olevan. Mut eipä siinä mitään, itse ainakin olen huomannut että uudet lisäravinteet antavat potkut treeneihin. Kai siinä yrittää itselleen luulotella että niistä on oikeasti apua. Placebo efekti on välillä aika vahva. Kunpa joku valmistaja osaisi nimetä jonkun lisäravinteen joka kuukausi eri nimellä niin saisi placebo efektistä täyden hyödyn :D

teemupii sanoi:
Mut eipä siinä mitään, itse ainakin olen huomannut että uudet lisäravinteet antavat potkut treeneihin. Kai siinä yrittää itselleen luulotella että niistä on oikeasti apua. Placebo efekti on välillä aika vahva. Kunpa joku valmistaja osaisi nimetä jonkun lisäravinteen joka kuukausi eri nimellä niin saisi placebo efektistä täyden hyödyn :D

Itsellä nyt ei vakituisesti noin paljoa ole läheskään, toki mielelläni kokeilen jotain uutta jos sattuu halvalla saamaan. Mutta mä suorastaan oon ihastunut kaikkiin ravinnelisäpurkkeihin, niin on ollu aina. Ne on niiiiiin ihania...

En tiedä mikä niissä viehättää, mut ne viehättää. Toki pidän järjen meiningissä aina enkä koskaan koske mihinkään täyteen huuhaaseen mutta vois olla kiva joskus vaikka olla mukana markkinoimassa jotain tuotteita. Toki ilman ravinnelisiäkin kehittyy, en sitä kiellä, mut ne on vaan niin kivoja ja hienoja.

Ihan sama onko placeboa vai ei. Mä en oo ollu ny kipeänä kun olen käyttänyt c-vitamiinia ja glutamiinia. Eikä se kukkaron päälle käy. Hifiheroissa tuntuu olevan vähemmän tuota pieruefektiä, joten siksi niitä käytän. Pirtelöihin ja kelpaa tavallinenkin hera.

Ei ole minkäänlaista kameraa, mutta sanallisesti kuvattuna muutama evo whey1 protskupussi, pari maltopussia ja wrangen kreatiinipurkki. Myöhemmin ehkä training paks tai joku vastaava tuote.

muffy sanoi:
Itsellä nyt ei vakituisesti noin paljoa ole läheskään, toki mielelläni kokeilen jotain uutta jos sattuu halvalla saamaan. Mutta mä suorastaan oon ihastunut kaikkiin ravinnelisäpurkkeihin, niin on ollu aina. Ne on niiiiiin ihania...

En tiedä mikä niissä viehättää, mut ne viehättää. Toki pidän järjen meiningissä aina enkä koskaan koske mihinkään täyteen huuhaaseen mutta vois olla kiva joskus vaikka olla mukana markkinoimassa jotain tuotteita. Toki ilman ravinnelisiäkin kehittyy, en sitä kiellä, mut ne on vaan niin kivoja ja hienoja.
Mulla on ihan sama homma. :D
Tykkään ostella erilaisia ravinteita, mutta kuitenkin sellaisia, jotka oikeasti toimivat.
Ja kun ottaa huomioon, että kun jokaiseen tarkoitukseen on oma lisäravinteensa, niin niitä kuluu ihan saman verran kuin sillä, jolla on vain maltoa ja heraa. Monipuolisuus vaan on "pikkusen" eri luokkaa.

Windir sanoi:
Ainakin mulla tuli kuvaan mukaan puolivahingossa kun otin kuvan suoraan hyllystä,enkä jaksanut ruveta croppailemaan Photarilla.

Mä en säilyttäis rahkaa ja raejuustoja lämpimässä kaapissa..

teemupii sanoi:
Ihan oikeesti siis.. onko nuo kaikki käytössä vai jäänyt kaapin päälle lojumaan?

En nytten halua tähän kyseiseen kuvaan ottaa kantaa, mutta lisäravinteet on lisäravinteitä, ei pääasia ;) Tällä hetkellä ollaan oikeasti varmoja vain muutaman eri lisäravinteen hyödyistä, niin aika paljon tavaraa muutamilla ihmisillä tuntuu olevan. Mut eipä siinä mitään, itse ainakin olen huomannut että uudet lisäravinteet antavat potkut treeneihin. Kai siinä yrittää itselleen luulotella että niistä on oikeasti apua. Placebo efekti on välillä aika vahva. Kunpa joku valmistaja osaisi nimetä jonkun lisäravinteen joka kuukausi eri nimellä niin saisi placebo efektistä täyden hyödyn :D

Nuo kuvissa olevat lisäravinteet ovat kahdelle henkilölle. Kaikki lisäravinteet eivät sovellu toiselle esim. laktoosin takia joten sen vuoksi on molemmille ostettava joitakin omia lisäravinteita. Välillä on myös niin ettei tuotteen maku yksinkertaisesta miellytä toista joten toiselle ostetaan sitten paremman makuinen vaihtoehto. Tietysti myös vaihtelun vuoksi tulee ostettua eri merkkejä silloin tällöin. Dieetillä ollessa tuli käytettyä sellaisia lisäravinteita joita ei nyt 'massakaudella' käytä. Lisäravinteet on tosiaan vain lisäravinteita. Ei kai kukaan osta sellaisia tuotteita jotka ei toimi, ainakaan pitemmän päälle? Yksi purkki jotain tiettyä lisäravinnetta ei vielä välttämättä tuo haluttua vaikutusta. Täytyy muistaa että lisäravinteissa on eroja samoin kuin ihmisissäkin. Joku lisäravinne saattaa toimia jollakin henkilöllä mutta jollain toisella taas ei.

Tylerd sanoi:
Minkä takia tähän lisäravinne hyllyn kuvia käsittelevään thrediin tarvii lyödä kaikki tonnarit, rahkat, ananakset ym. mukaan. Ruokaahan ne on eikä lisäravinteita:jahas:
LOL :lol2: hyvää rahkaa ja raejuustoo kun tuolla muutaman päivän antaa olla :jahas:

Wilungi, en minäkään :D, mutta quottasit kyllä väärän tyypin, ei windirin kaapissa ollut raejuustoo ja rahkaa.

neutraali sanoi:
LOL :lol2: hyvää rahkaa ja raejuustoo kun tuolla muutaman päivän antaa olla :jahas:

Wilungi, en minäkään :D, mutta quottasit kyllä väärän tyypin, ei windirin kaapissa ollut raejuustoo ja rahkaa.
Niinpä :lol2: Sitten sanotaan näin mitä joku hehkutti jossain toisessa thredissä ;)
"Raejuusto se vasta yököttävää on. Ja kananmunat:urjo:

Oikeen kusi lilluu sielä raejuustopurkissa kun sitä hölskyttelee..ja kanamunat haisee krapulapaskalle"

Tälläset ruoat tykkää, että niitä säilötään kylmässä :D

Tylerd sanoi:
Niinpä :lol2: Sitten sanotaan näin mitä joku hehkutti jossain toisessa thredissä ;)
"Raejuusto se vasta yököttävää on. Ja kananmunat:urjo:

Oikeen kusi lilluu sielä raejuustopurkissa kun sitä hölskyttelee..ja kanamunat haisee krapulapaskalle"

Tälläset ruoat tykkää, että niitä säilötään kylmässä :D

Kananmuniahan voi vissiin säilyttää ihan tavallisessa kaapissakin, meillä ne on kuitenkin aina jääkaapissa. Ja ne kestää todella pitkään hyvinä sen parasta ennen päiväyksen jälkeenkin. Eipä tulis kyllä mieleeni säilyttää rahkaa tai raejuustoa lämpimässä... :urjo:

Syökö ne joku vielä jopa lämpimänä? :urjo:

Timba79 sanoi:
Kananmuniahan voi vissiin säilyttää ihan tavallisessa kaapissakin, meillä ne on kuitenkin aina jääkaapissa. Ja ne kestää todella pitkään hyvinä sen parasta ennen päiväyksen jälkeenkin. Eipä tulis kyllä mieleeni säilyttää rahkaa tai raejuustoa lämpimässä... :urjo:

Syökö ne joku vielä jopa lämpimänä? :urjo:
Jees, kyllä kananmunia voi taviskaapissa säilyttää. Raejuusto ja rahka menee kyllä vituiks lämpimässä aika hätäseen. Joskus joutunut töissä lämmintä raejuustoa syömään olosuhteiden pakosta ja tarvii kyllä sanoa :urjo:

Kananmunia kyllä voi säilyttää tavan kaapissakin mutta ainakin munapakkauksen kyljessä lukee että säilytettävä viileässä ja kuten jo Timba mainitsi niin se säilyvät kylmässä viellä parikin viikkoa jälkeen parasta ennen päiväyksen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom