Lisäravinnehinnat 2022

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ei nyt hintoihin liity mut mikä on porukan mielestä paras vanilijan makuinen prodejauhe.Tai muitakin makuja voi hehkutella mut tarkotus ois ostaa ruoanlaittoon tyyliin puurojen ja lettujen yms. Sekaan niin ois hyvä että maku on sellanen mikä käy kaiken kanssa yhteen sulavasti. Hinta ei merkaa vaa se et maistuis nannalle :P
Valkosuklaa. Toimii lähes kaikessa missä vaniljakin toimisi mutta on usein heramakuna vaniljaa parempi.

Perus kaupan 14€/kg suklaa herat on hyviä. Oikeastaan todella hyviä ja hinta on myös ainakin ollut sopiva.
Niin on. Mutta haeskelin nimenomaan sellaista makua mikä on helppo liittää moneen eri paikkaan välipala/iltapala hommissa. Suklaa ei oikee stemmaa mun mielestä esim vohvelitaikinassa.

Niin on. Mutta haeskelin nimenomaan sellaista makua mikä on helppo liittää moneen eri paikkaan välipala/iltapala hommissa. Suklaa ei oikee stemmaa mun mielestä esim vohvelitaikinassa.

Makuasioita mun mielestä suklaa sopii puuroon ja joka paikkaan parhaiten. Makunakin aivan pettämätön, parempi kun ei lähde kokeileen edes mitään eksoottisia hedelmämakuja.

Piti ihan tsekata hinnat. On ne saakeli oikeasti nousseet. Normi hera 80 parikymppiä kilo 🙄 Myös gainerit kallistuneet hitosti. Work gainer 39.90e / 4 kg. Keväällä oli 23e / 4 kg. Näyttäisi siltä että lisään raejuuston ja kananmunien määrää 👌 Jopa lidlin hera kuulostaa nyt hyvältä. Parikymppiä kilo eikä tarvitse postikuluja maksaa.

Piti ihan tsekata hinnat. On ne saakeli oikeasti nousseet. Normi hera 80 parikymppiä kilo 🙄 Myös gainerit kallistuneet hitosti. Work gainer 39.90e / 4 kg. Keväällä oli 23e / 4 kg. Näyttäisi siltä että lisään raejuuston ja kananmunien määrää 👌 Jopa lidlin hera kuulostaa nyt hyvältä. Parikymppiä kilo eikä tarvitse postikuluja maksaa.

Kokeile Pea protein isolate. Vaikka mansikan maku ja 2x 2,5kg säkkiä ja jotain pientä mukaan niin saa ilmaisen kuljetuksen. Sähköpostiin tulee niitä alekoodeja jatkuvasti niin irtoaa -40%. Sekoittuu hyvin kun tekee reiluun määrään vettä ja pamauttaa sieltä pohjalta ne jauhot liikkeelle kunnolla. Maku hakkaa ainakin kananmuna, soijat ja muut tämmöiset. Maustamaton myös ihan ok, ei pahaa mutta vähän erikoinen maku. On vielä laktoositonta ja vatsaystävällistä. Proteiinipitoisuus (73g/100g) on hiukan pienempi maustetuissa, mutta itse teen 50g drinksuja. Eihän sen protskun tarvitse heraa aina olla. Jos hirvittää niin hifistelijä heittää muutaman gramman leusiinia sekaan ja jos menee reilu määrä EAA:ta intrassa niin sitten ei palkkaria joten tämä sopii mainiosti muina aikoina juotavaksi. Maustetuissa on kuitua 12g/100g jauhoa kohti josta voi olla hyötyä jos on valkoisen riisin, riisimurojen jne. suurkäyttäjä kuten moni tuppaa olemaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Impact whey protein, 29,99e/kg.

Voi saatana mikä hinta. Tuo oli ennen kai sieltä halvimmasta päästä, n. 10e/kg.
Alennukset vielä päälle, niin sai aika hyvään hintaan kottikärryllisen jauhoja.

Ei tartte enää ostella...
Juu eipä ole tarvinnut nyt ostella enää jauhoja hintojen takia.
Eipä ole ollut mitään vaikutusta vaikka kaikki jauhot jättikin pois, paitsi ehkä maha on paremmassa kunnossa kun ei enää juo niitä 👍.

paitsi ehkä maha on paremmassa kunnossa kun ei enää juo niitä 👍.
Käytitkö maustettuja?
En nyt jauhoja ole käyttänyt aikoihin, mutta muita vitamiineja jne. kuitenkin, jotka oli makeutettu noilla sukralooseilla ja muilla paskoilla.

Oli pitkän aikaa omituisia vatsavaivoja, vähitellen paheni. Aloin jo epäillä jotain suolistotolehdusta tai crohnia, oireet samanlaiset.
Sitten vähän luin noista makeutusaineista, miten ne pilaa suoliston bakteerit, tai hävittää ne.

No, jätin kaikki pois. Ei tarvinnut kauaa odotella, kun vatsa alkoi toimia taas normaalisti.

Kummasti ihmisillä on lisääntynyt noi suolisto-ongelmat. Samaan aikaan, kun kaikki vetää keinotekoisesti makeutettua moskaa naamarinsa jatkuvasti.

Käytitkö maustettuja?
En nyt jauhoja ole käyttänyt aikoihin, mutta muita vitamiineja jne. kuitenkin, jotka oli makeutettu noilla sukralooseilla ja muilla paskoilla.

Oli pitkän aikaa omituisia vatsavaivoja, vähitellen paheni. Aloin jo epäillä jotain suolistotolehdusta tai crohnia, oireet samanlaiset.
Sitten vähän luin noista makeutusaineista, miten ne pilaa suoliston bakteerit, tai hävittää ne.

No, jätin kaikki pois. Ei tarvinnut kauaa odotella, kun vatsa alkoi toimia taas normaalisti.

Kummasti ihmisillä on lisääntynyt noi suolisto-ongelmat. Samaan aikaan, kun kaikki vetää keinotekoisesti makeutettua moskaa naamarinsa jatkuvasti.
Juu maustettuja aina oli.

Supermassit on hyviä,minttusuklaa todella hyvää,maistuu mariannekarkilta mutta ei niin makealta kuin itse karkki. tosin en ostas ovh hinnalla 54€/1.3kg,mutta googlesta sitä löytää kokoajan 32-37€/1.3kg purkki.

Käytitkö maustettuja?

Ohhoh. Jätän kaikki makeutusaineet pois tältä seisomalta ja testaan mitä tapahtuu. Noi suolistobakteerit on ihan saatanan tärkeitä moneen asiaan. Hormoonien ja kehonkoostumuksen kautta päänsisäiseen fiilikseen.
Vittu aikoinaan vedin about 1,5 litraa päivässä light limpparia. Saatana.

Impact whey protein, 29,99e/kg.

Voi saatana mikä hinta. Tuo oli ennen kai sieltä halvimmasta päästä, n. 10e/kg.
Alennukset vielä päälle, niin sai aika hyvään hintaan kottikärryllisen jauhoja.

Ei tartte enää ostella...

Joo samaa ihmettelin joku aika sitten. Oon ostanu 5 kg säkkejä jollain 4x,xx hinnoilla sillon kun vedin tota 50 kg vuodessa.

Siihen maustamattoman makuunkin tottuu nopeasti, eikä mun mielestä kaiken nyt tarvi karkilta maistuakaan.

Itse vedän noita sekotettuna johonkin smoothieen anyways. Paljon paremmin toiminut maha kun jättänyt makeutusaineet pois elämästä.

Jos yks maustettu pitäisi valita niin Star Nutritionin Ice Coffee. Ai jumalauta, varsinkin jääkylmään maitoon sekoitettuna. Se on kuin sitä jumalten mannaa.

Siihen maustamattoman makuunkin tottuu nopeasti, eikä mun mielestä kaiken nyt tarvi karkilta maistuakaan.

Itse vedän noita sekotettuna johonkin smoothieen anyways. Paljon paremmin toiminut maha kun jättänyt makeutusaineet pois elämästä.

Maustamatonta heraa tuli vedettyä aina. Aikoinaan oli halvempaa ja paremmat ravintoarvot ja ihan ok maku alun totuttelun jälkeen. Ja tietty tuo terveellisyys aspekti myös.

Mutta sitten jotai light limua juotua samaan aikaan prkl.

Ohhoh. Jätän kaikki makeutusaineet pois tältä seisomalta ja testaan mitä tapahtuu. Noi suolistobakteerit on ihan saatanan tärkeitä moneen asiaan. Hormoonien ja kehonkoostumuksen kautta päänsisäiseen fiilikseen.
Vittu aikoinaan vedin about 1,5 litraa päivässä light limpparia. Saatana.
Ja jos nyt on jotain vatsavaivoja tälläkin hetkellä, niin joku päivän paasto tekee myös hyvää. Siitä eteenpäin ei sitten mitään sukralooseja enää.

Noin tein itse. Oli vatsa hyvä niin kauan, kunnes testasin yhden monivitamiiniporetabletin. Taas vatsa sekasin ja jumissa.
Uus yritys, makeutusaineet pois, ja siitä lähtien ei mitään ongelmia ollut.

Joskus keväällä tuolla offtopicissakin vähän kirjottelin, kun oli lähellä ettei tarvinnu 112 soittaa, että perse jumissa :LOL:
Helvetti mikä tukos meinas olla. Hyppäsin paskalla varmaan 10 kertaa sinä päivänä pieremässä jotain verta ja suolistolimaa.

Suolistotulehduksen merkki kai tuo lima, tai crohn. Lähtee pinnotteet suolesta pois.

Mutta onneksi ei noita vaivoja ollutkaan, vaan pääsi näinkin helpolla, ja vatsa palautui kuntoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom