Lisäravinne massanlisäykseen, ei palautumiseen

Ikä
38
Yritän hankkia lihasmassaa. Käytän palkkarina treenin jälkeen 2dl Mass Blast + 1dl Hear80 + 1tl -kreatiini.

Haluaisin palautusjuoman lisäksi ottaa lisäravinteita ateriankorvikkeiksi, koska esim. aamupala jää joskus kiireen takia hyvin vaatimattomaksi ja iltakin venyy välillä vahingossa niin myöhään ettei enää ehdi tai edes tee mieli syödä. Mitä lisäravinteita suosittelisitte? Proteiinipatukat sun muut olisivat muuten hyvä vaihtoehto, elleivät olisi niin suolaisia. Hinnoiltaan nimittäin.

Kysyin salilla ohjaajalta, ja hän suositteli Nutri Plusin Pro Gaineria ja minulle erityisesti HT-R:ää. Jälkimmäistä vähän ihmettelen, kun eikös se ole nimenomaan tarkoitettu jo valmiiksi isokokoisille kavereille, ja minä en paina kuitenkaan kuin 60 kiloa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mass blastia purkkiin vaan. Mistäköhän luulet nimen tulleen? Ja protskudrinkkeihin pistää öljyä sekaan niin saa paljon kaloreita.

Extrakauha tai pari sitä jauheliha makaroonimössöä lounaalla ja päivällisellä. Aivan turha lähteä hakemaan massanlisäystä sokerijauhoista, paitsi jos syöminen tekee syystä tai toisesta tiukkaa.

Samoin tuo therfin mainitsema öljyn lisäys tuo mukavasti kaloreita, pari ruokalusikkaa muutamalla aterialla päivässä!

Mass blastia purkkiin vaan. Mistäköhän luulet nimen tulleen? Ja protskudrinkkeihin pistää öljyä sekaan niin saa paljon kaloreita.

Ajattelin, että onko niitä jotain tuohon tarkoitukseen sopivampia olemassa kuin Mass Blast. Täällä olen pariinkin otteeseen kuullut puhuttavan jostain n. 1000 kalorin drinksuista mutta ei Mass Blastista tule parista desistä kuin joku 400kcal. No, sama se, täytyy tuolla öljyllä lisätä.

Ajattelin, että onko niitä jotain tuohon tarkoitukseen sopivampia olemassa kuin Mass Blast. Täällä olen pariinkin otteeseen kuullut puhuttavan jostain n. 1000 kalorin drinksuista mutta ei Mass Blastista tule parista desistä kuin joku 400kcal. No, sama se, täytyy tuolla öljyllä lisätä.

Hiilari ja proteiini gramma sisältävät molemmat 4Kcal. Eli tuo 400Kcal on suurinpiirtein maksimi mitä 100g jauhoa voi sisältää. Tuhannen kalorin drinksun teet täten 2,5 kertaisella annoksella ;)

Minä unohtaisin edelleen sen massan kasvatuksen insuliinitasoja pompottavilla sokerijauhoilla ja söisin sitä terveellistä perusruokaa enemmän.

Minä unohtaisin edelleen sen massan kasvatuksen insuliinitasoja pompottavilla sokerijauhoilla ja söisin sitä terveellistä perusruokaa enemmän.

Joo, siis tietysti se on se pääjuttu, mutta juuri sellaisia tapauksia varten kyselin että jos aamulla tuleepi kiire tai muuten vaan ei sitä ruokaa saa niin ei ainakaan jää sitten täysin ne kalorit ja proteiinit saamatta.

En tiedä mitä juttuja nuo olivat, mutta joku mainitsi että jostain gainerista sai annoksesta tuhat kaloria. Kyselin tarkennusta mutten saanut selvitystä. No, pitäydyn tuossa Mass Blastissa.

En tiedä mitä juttuja nuo olivat, mutta joku mainitsi että jostain gainerista sai annoksesta tuhat kaloria. Kyselin tarkennusta mutten saanut selvitystä. No, pitäydyn tuossa Mass Blastissa.
Jos haluut 1000 kalorin drinksun niin tässä NGV:n oma 1000 kalorin cheatti drinksu:

100g Mass Blast
7dl Rasvatonta maitoo
5rkl oliiviöljyä

Jotkut on ottanut tollasta ateriankorviketta/suhteellisen nopeaa prodea sisältävää hiilariprodetuotetta aterioiden välillä ja näin keho saa nopeasti aterioiden väilläkin rakennusainetta. Jotkut taas vetää aterian alle 1dl massajauhetta. Siitäkin alkaa päivän mittaan kertymään lisäkaloreita kummasti.

Komppaan Piraijaa tässä. On se nyt vittu jos jotain 1000:n kalorin annoksia jostain sokerijauhoista vetelee. Voisin kuvitella että menee bulkki aika nopeasti pelkkään mahaan. Paljon parempi vaihtoehto nyt vaan taitaa olla joko nouseminen aikaisemmin aamulla tai sitten eväiden/aamiaisen teko edellisenä iltana. Illalla kyllä kannattaa opetella syömään, itse ainakin nukun silloin paremmin.

Otetaan vaikka puoli litraa jugurttia, heitetään sekaan 50g heraa ja muutama rkl. öljyä. Ei muuta kuin nassuun! Oiva bulkkivälipala.

Prayer sanoi:
toi on ngv hyvä mutta jos tekee sen kevyt maitoon (punaiseen niin ei ollenkaan:D) niin ei tarvii sen öljyn kanssa niin paljon säheltää:D
Voihan sen tehdä siniseen tai punaseen maitoon, mutta silloin tulee pahaa rasvaa ja sitten tuossa yhdessä drinkissä olisi pahaa rasvaa ja nopeata hiilaria. Noh ei toi kumminkaan ihan sieltä terveelisemästä päästä ole, jotain cheattia tuo o.

Pyranha sanoi:
Ei ole kunhan se on kylmäpuristettua.
Itse en käytä olenkaan kylmäpuristettua vaan ihan normi rypsärii, koska se maistuu oikeesti jollekin pähkinälle eikä oo kivaa vetää jotain mansikapähkinä makuista drinkkii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom