Lisäproteiini nälkään

Olen päättänyt päästä kiusallisesta aamunälästä eroon. Aamulla ei mikään maistu, syöminen johtaa oksentamiseen. Vatsa kuitenkin alkaa kurnimaan jo yhdeksän jälkeen (koulussa), mikä on hieman kiusallista.

Proteiini on luonnollisesti hyvä pitämään nälkää loitolla. Olenkin suunnitellut ostavani Mass Wheytä

Kysymys kuuluukin: pystynkö viivyttelemään nälkää pari tuntia kyseisellä tuotteella, ja onko siitä mitään ns. sivuvaikutuksia vaikken nyt painoja nostelisikaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän samoja ongelmia itellä joskus taannoin, huomasin että ei suinkaan kannata aamulla herätessä rynnätä heti keittiöön syömään vaan odotella että kunnolla heräilee ensin. Tämä ainakin auttoi minulla.

Siis aamulla on nälkä, mutta mikään ei maistu? Ymmärsinkö nyt oikein? Yleensä ongelmana monilla, ettei aamulla ole nälkä ja siitä syystä ei mikään maistu ja aamupala ei uppoa. Tämmösissä tapauksissa kiinnittäsin huomiota koko päivän ruokailuihin ja varsinkin iltapuolen ruokailuihin. Illastakin pitäis syödä reilua ateriaa, niin olis sitten aamullakin nälkä kun ei ole päästänyt aineenvaihduntaa säästöliekille lipsahtaan.

Itellä ruokahalu nousee riittävästi kun heräämisen jälkeen tekee punnerruksia, tms jotta verenkierto lähtee liikkeelle ja sitten käy vielä suihkussa ennen ku menee jääkaapille kaivelemaa. Silti ei saa mahdottomia uppoamaan joten monesti syön vaan maitorahkan, juon mehua&maitoa ja vedän vitamiinit. Evääks sitten ruisleipiä reilulla kinkulla&juustolla&kurkulla jotka pakkaan folioon/muovirasiaan ja pistelen töiden ohessa naamariin pitkin aamupäivää ennen lämmintä ateriaa...

Kyllä mulla ainakin protskut pitää nälkää suhteellisen hyvin. Jopa hera, kaiseiini+heracombo vielä paremmin. Välillä otan duuniin evääks 3dl heraa ja hienosti menee 10h päivä :)

mulla oli ennen sillälailla , että ennen koulua en syönyt mitään , mutta kun aloitin salilla käymisen , yritin syödä jotain ja nyt aina aamulla HALUAN syödä aamupalan :) Alota pienillä annoksilla aamulla , nii kroppa tottuu ja vaatii sitä

Eipä se nyt juuri nälkää pidä. Ota mieluummin jotain kiinteää evästä mukaan.

Olen kyllä eri mieltä. Maitoon sekoitettuna joku perushera on ainakin itellä riittänyt. Voi vetää koko päivän vaan noilla, 4x 0,5l maitoa +herat niin ei nälkä ole vaivannut. Lisäksi juo vielä vettä niin maha ei ole tyhjillään.

Olen kyllä eri mieltä. Maitoon sekoitettuna joku perushera on ainakin itellä riittänyt. Voi vetää koko päivän vaan noilla, 4x 0,5l maitoa +herat niin ei nälkä ole vaivannut. Lisäksi juo vielä vettä niin maha ei ole tyhjillään.

Yäk, ei kyllä mitenkään suositeltavaa ja lista vitamiineista, kivenäis- ja hivenaineista, jotka jää puuttumaan päivän tarpeesta on ainakin metrin mittainen.

Ei mikään ihme jossei nälkä pääse yllättään kun hiilarit niin alakantissa.. en kyllä itse treenaaville ihmisille ekana tommosta suosittelis. :) Voi myös masu ja munuaiset tykätä hubaa jos päivittäin noin paljon drinksuja imee vain. Jää tärkiät kuidutkin saamatta ja suoli kiittää.. :)

Joskus kun itsellä ei aamulla uppoa mikään kiinteä niin otan hera/kaseiini/muna prode jauhetta sekoitettuna täysmaitoon ja sekaan muutama ruokalusikallinen pellavansiemenrouhetta.Kyllä sillä ensimmäiseen kahvituntiin jaksaa.

Entäpäs jos koitat aamupalaksi purkillisen maustamatonta Valion pehmeää maitorahkaa, tahi Ehrmannin vastaavaa, kaadat purkkiin esim. Fun lightiä niin paljon kuin mahtuu ja sekoitat hyvin. Mainio kevyt aamu/välipala jolla jaksaa jonkin aikaa :)

Kannattaa vaan tosiaan sekoittaa hyvin, itse raaka rahka on aika kuolettavan makuista tottumattomalle mutta maukasta sekoitettuna :)

Yäk, ei kyllä mitenkään suositeltavaa ja lista vitamiineista, kivenäis- ja hivenaineista, jotka jää puuttumaan päivän tarpeesta on ainakin metrin mittainen.

Tietääkseni vitamiineja ei syödä NÄLKÄÄN. Ne saa purkista ja miun perusruokavaliossa on kyllä enemmän kasviksia ja hedelmiä kuin suurimman osan tämän foorumin potareista.

Ei mikään ihme jossei nälkä pääse yllättään kun hiilarit niin alakantissa.. en kyllä itse treenaaville ihmisille ekana tommosta suosittelis. :) Voi myös masu ja munuaiset tykätä hubaa jos päivittäin noin paljon drinksuja imee vain. Jää tärkiät kuidutkin saamatta ja suoli kiittää.. :)

Kuidut saa vaikka pellavarouheesta. Munuaiset taasen ovat työnarkomaaneja, nesteiden nauttiminen ei todellakaan ole huono juttu vaan on jopa osana hoitoa eräissä sairauksissa. Hiilarit puolestaan on monella todella vähissä, ilman niitäkin kun pystyy treenaamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom