Lisäpainovyö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mconen
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Mconen

Banned
Ikä
39
Nykyiseltä salilta puuttuu lisäpainovyö(dippi-vyö?) joten ajattelin sijoittaa sellaiseen. Osaako joku sanoa jotain kauppaa josta saa? Itse asun stadissa, niin täältä päin olisi paras, mutta muutkin vinkit kelpaavat. Nahka-sakelta saisi, mutta hintaa on 54 euroa. Jos jostain saisi halvemmalla?

Tuliko nyt oikealle osiolle tämä threadi?

mä käytän kiipeilyköyden pätkää. kestää ~2500kg, joten nippanappa kestää mun dippi- ja leukapainot :D ... eli kaupasta vaan jotain napakkaa narua. nopee säädettävä ja kestää.

Narua, vaijeria tai kettinkiä vaan sopiva pärkä kaupasta ja semmoset liittimet päihin. Reppu on selässä vähän huono kun tuppaa pomppimaan. Mutta vyötärölle sen saa viriteltyä myös jos hihna on riittävän pitkä.
Noista valmiista lisäpainovöistä joutuu pulittamaan pirusti ja selkälevikkeen (täysin turha) kiinnikkeet niistä ekana pettää.

Kaipa se täytyy tota köyttä kokeilla. Reppua en viitsi, kun toi mun reppu nyt varmasti hajoaisi. Kiitos neuvoista

Juu tai sitten teetät suutarilla mittojen mukaan... hintaa tuli 25e. K-raudasta ostin hitsatut renkaat, jotka suutari kiinnitti vyöhön kiinteästi. Ketjulle, lukolle ja renkaille jäi hintaa n. 10e.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom