Lisäaineeton protskujauhe

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Roibos
  • Aloitettu Aloitettu
Jeesatkaas.
Haussa toimiva mutta vähillä "lisäaineilla" varusteltu jauhe. Erityisesti aspastaami sylettää.
Plussaa kohtuuliinen hinta ja kananmunavalkuisenkin poissaolo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enpä näistä juuri tiedä, itse olen vasta hankkimassa ekaa protskujauhepänikkääni, mutta tällainen tuli vastaan - minua myös kaikenlaiset makeutusaineet etovat.
[mod]Mainoslinkit ovat kiellettyjä. [/mod]

Jeesatkaas.
Haussa toimiva mutta vähillä "lisäaineilla" varusteltu jauhe. Erityisesti aspastaami sylettää.
Plussaa kohtuuliinen hinta ja kananmunavalkuisenkin poissaolo.

Moni maustettu herakin on aspartaamiton. Maustamattoman heraisolaatin puolelle varmaan menee mikäli mahdollisimman lisäaineetonta haluat.

Aina pyrkiny kyllä lisäaineettomuuteen, mutta tässä joutunut aina vähän lipsumaan.. :) Mitenhän paljon tuossa on esim. aspartaamia verrattuna vaikka ligh-limppareihin ym?

Maustamaton soijaproteiini. Ainesosat: Soijaproteiini-isolaatti ja that's it.
Pistämän kysymyksen menemään FAST:ille tuotteen luonnonmukaisuudesta ja valmistuksesta...

Enpä näistä juuri tiedä, itse olen vasta hankkimassa ekaa protskujauhepänikkääni, mutta tällainen tuli vastaan - minua myös kaikenlaiset makeutusaineet etovat.
[mod]Mainoslinkit ovat kiellettyjä. [/mod]

No, linkki ei toiminutkaan. Mutta siis:

"Heraproteiini-isolaatti, Makeutusaineeton SELF Fitness Protein 1kg

Heraproteiini-isolaatti SELF Fitness Protein on täysin vapaa aspartaamista ja muista keinotekoisista makeutusaineista. Hyvä maku on saatu aikaan luonnollisilla aromeilla.
Puhdasta heraproteiini-isolaattia. Heraproteiini-isolaatti imeytyy tavallista heraproteiinikonsentraattia nopeammin, koska se on pilkottu pienempään muotoon. "

Löytyy näköjään mansikan, vaniljan ja suklaan makuisena.

No, linkki ei toiminutkaan. Mutta siis:

"Heraproteiini-isolaatti, Makeutusaineeton SELF Fitness Protein 1kg

Heraproteiini-isolaatti SELF Fitness Protein on täysin vapaa aspartaamista ja muista keinotekoisista makeutusaineista. Hyvä maku on saatu aikaan luonnollisilla aromeilla.
Puhdasta heraproteiini-isolaattia. Heraproteiini-isolaatti imeytyy tavallista heraproteiinikonsentraattia nopeammin, koska se on pilkottu pienempään muotoon. "

Löytyy näköjään mansikan, vaniljan ja suklaan makuisena.

Kannattaa ottaa tarkasti selvää mitä tuossa tarkotetaan noilla "luonnollisilla aromeilla". Pahasti veikkaan että sieltä koeputkilosta nekin tulee...

Kannattaa ottaa tarkasti selvää mitä tuossa tarkotetaan noilla "luonnollisilla aromeilla". Pahasti veikkaan että sieltä koeputkilosta nekin tulee...

No samaa mietin ja olikin vähän hankalaa tuoteselosteen löytäminen, mutta lopulta sain kaivettua. Toimisikohan tämä linkki:

www.mainoslinkit ovat vielä tänäänkin kiellettyjä

Siinäkin siis mainittu vain "flavouring", eikä mitään sen tarkempaa - tietääkö joku mitä tämä käytännössä meinaa?
Väriäaineet kuitenkin ovat siis luonnollisia (punajuuri ja kaakao), tämä ainakin on plussaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom