Lisääntynyt karvan kasvu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pistin tämänkin nyt sitten tänne aloittelijoiden osiolle, koska treeniä takana vasta vajaa vuosi. Mistähän johtuu, että meikäläisellä on ihokarvat lisääntyneet ihan saatanallisesti? Karvoja on tullut paikkoihin joissa niitä ei ennen ole pahemmin ollut. Äijä on kohta nelikymppinen, mutta karvan kasvu on alkanut uudelleen. Ravintopuoli on ollut koko treenamisen ajan kunnossa, kuten kalaöljyt, vitamiinit jne. Liittyykö tämä apinoituminen jotenkin testosteroniin? Tuntuu, että partaakin saisi höyläillä taajempaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sama efekti meikäläisellä, treeniä 11 kk ja ikää 31 v. Olis hauska kuulla joku "pseudotieteellinen" selitys ilmiölle.

Jep, ehkä hieman samaa ilmiötä minullakin. Olen kuitenkin treenaillut jo 15 vuotta mutta tuossa oli sellaista taukoa muutama vuosi ja nyt on kunnolla taas tahkottu joku 2 vuotta. Nyt sitten olen hieman lisännyt lisäravinteita ja viellä koventanut treeniä. Nyt sitten on pikkuisen tuntuma että karvat lisääntyvät. Epäilen jotain teston tason nousua sillä muutakin piristymistä on ollut havaittavissa :D

Onkohan tästä ennen pakkiksella juteltu, kun tuntuu olevan näemmä yleistä (kolmella kaverilla, heh). Nooh...joku laittaa kohta linkin vanhaan trediin, jossa tätä on käsityelty. Itse en haulla löytänyt.

Johtuneeko tuo lisääntynyt karvoitus treenin aiheuttamasta testotasojen kohoamisesta vai ikääntymisestä? Meikäläiselläkin karvoitus lisääntyy koko ajan, kun ikää tulee lisää. Nenäkarvoja joutuu saksimaan joka toinen päivä ja selkä alkaa huolestuttavasti peittyä mustaan karvaan. Korvakarvoja odotellessa. :hyper:

Eiköhän se oo ihan normaalia että kun ikää tulee lisää niin karvoja tulee lisää...
En oikein usko että tämä voisi johtua treenistä...

Jointti sanoi:
Eiköhän se oo ihan normaalia että kun ikää tulee lisää niin karvoja tulee lisää...
En oikein usko että tämä voisi johtua treenistä...

Tuota hieman minäkin epäilin...alkoi vain kummastuttamaan, kun niitä karvoja on alkanut tulemaan juuri nyt treenien tultua kuvioihin. Tätä olen ihmetellyt vasta muutaman viikon ja tuo kasvu on ollut hyvin nopeaa ja runsasta.

Hyvin :offtopic: , mutta luin ton otsikon: "lisääntynyt karman kasvu", kirjottajana bad karma :lol2:

Voihan räkä jos tuo on edessä niin pian sitä näyttää simpanssilta. Nykyäänkin kun nuo hullukarvat peittävät jo puoliselkää ja ovat alkaneet vallata uutta alaa sieltä sun täältä, niin miten mahtaa käydä kun tästä hieman vanhenen.

Pitäisiköhän sitä ruveta treenaamaan pelkästään rintaa ja haukkaria niin olisi sitten joskus tulevaisuudessa täysverinen gorilla. :hyper: Tai no enpä taida moiseen koskaan päästä enintään johonkin karvaiseen Tarzaniin. Mutta sitten sais kiljua niin paljon kuin haluaisi ja muut ei edes ihmettelisi.

Loppuun voisi todeta että "karvat ovat kavereita"

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bad Karma näyttää kohta tältä.
abominable_man.jpg

Hei jätkät...älkää nyt oikeesti maalailko piruja seinille. Subi löysi näemmä mun treenikaverin kuvan ja Mitnick saa selittää mistä löysi mun kuvan...pelaan tuossa muuten kuusnepaa vuonna -85.

Oisko lisääntyneellä proteiinin popsimisella vaikutusta karvojen (ja kynsien) kasvuun? Muistaakseni jossain bodaus-dokumentissa telkkarissa sivuttiin aihetta...

Rin Tin Tin: Tuossa vuosi sitten tuli neloselta 4d dokumentti teinipojat ja testosteroni niin siinä ainakin sanottiin, että karvat kasvaa nopeammin takaisin kun syö paljon proteiinia. :arvi:

Mulla on sama ilmiö.
Ja ei mitään toivoa että se olisi sattuma.
Toiseen nännin ympärillä on 17v ikäisestä ollut säännöllisesti n. 3 karvaa.
Kun aloitin treenaamisen, niin n. 2kk sen jälkeen sen ympärille yllättäen alkoi kasvamaan karvoja.
Samoin leukaan ja käsiin tuli lisää karvoitusta.
Jalat onkin ollut tähän asti lähinnä apinalta, sinne ei tarvita enää yhtään lisää :)

Back
Ylös Bottom