Lisääntynyt karvan kasvu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nogood sanoi:
Toiseen nännin ympärillä on 17v ikäisestä ollut säännöllisesti n. 3 karvaa.

wou.. luulin olevani ainoa. Mullakin ilmestyi pari vuotta sitten yksi nännikarva, joka kasvoi n. 5cm mittaiseksi ja sinnitteli siinä varmaan puoli vuotta. Sen nimi oli Masi. Nyt niitä karvoja on jo neljä :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitnick sanoi:
prehist4.gif

Siinähän se Bad Karma selaa Pakkotoistoa :kippis1:

Jumalauta että repesin!!! :hyper:

Sukulaku sanoi:
wou.. luulin olevani ainoa. Mullakin ilmestyi pari vuotta sitten yksi nännikarva, joka kasvoi n. 5cm mittaiseksi ja sinnitteli siinä varmaan puoli vuotta. Sen nimi oli Masi. Nyt niitä karvoja on jo neljä :)

HAHHAAA jessus mitä läppää.
No mutta joo... 5kk aktiivisesti reenanneena itselläni on ihan sama tunne että karvaa tuuppa joka paikkaan. ennen oli vain rinnassa ja navan alla ruutivana kelteisille. Nyt se ruutivana tulee rinnasta alas asti. pitäisköhän ruveta höyläilemään. Mutta käyköhän siinä vaan niin että kasvu kehittyy vaan lisää.

Vetiköhän mister :david: protskua kun oli niin karvakasrintainen

Mulla voisi tulla mielellään hiukan lisääkin... :P

edit. Katoin ensin että threadin aloittajalla on osuva nimi: Bad karva

Vemar sanoi:
Rin Tin Tin: Tuossa vuosi sitten tuli neloselta 4d dokumentti teinipojat ja testosteroni niin siinä ainakin sanottiin, että karvat kasvaa nopeammin takaisin kun syö paljon proteiinia. :arvi:

olen jostain lukenut vähän saman tyyppistä juttua ja näyttäisi tuo karvoitus lisääntyneen, mutta voisiko jotenkin treenata leukaa, että ne karvat rupeaisivat kasvamaan sinnekin :D

Olisi kyllä hienoa ajatella, että tuo karvoituksen lisääntyminen johtuisi treenin nostattamista testotasoista... Taitaa vain ikävä kyllä johtua siitä, että iän myötä kaikki muu laskee paitsi karvojen kasvu naurettaviin kohtiin lisääntyy.

Tervetuloa klubiin buddy :kippis1: Terv. nimimerkki Kohtalontoveri

Sukulaku sanoi:

Et taida olla ihan terve, tai sitten sulla on aika vähän kavereita... :urjo:

Poser sanoi:
Et taida olla ihan terve, tai sitten sulla on aika vähän kavereita... :urjo:

Se oli kuuluisa karva, enkä mä edes keksiny ite sitä nimeä :lol2:

mä oon jo karvanen ku apina... :D se on suku vika.... vieläkö on tummaa tukkaa nii noi karvatki on ihan tummia :D usein kuulee nais väen puolelta; " sä et taida olla suomalainen"
" Minkä maalaiset sun vanhemmat on " ? hehe

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nikos116 sanoi:
mä oon jo karvanen ku apina... :D se on suku vika.... vieläkö on tummaa tukkaa nii noi karvatki on ihan tummia :D usein kuulee nais väen puolelta; " sä et taida olla suomalainen"
" Minkä maalaiset sun vanhemmat on " ? hehe
No eikös Nikos ole joku Kreikkalainen nimi? :hyper: Nikos Jorgos :hyper:

Zone-sarja -42%
hehe, nicci on vaa Nikos... :P oikee nimi on Niko ;) mut joo jotain kreikkaa...

Tylerd sanoi:
No tottakai mä nyt ton hiffasin, että nicci on kyseessä :lol2:

Helppo se on jälkeinpäin sanoa että " tajusin " :thumbs:

Tylerd sanoi:
Aivan...hei, tiäkkö mitä? munkin oikee nimi on ihan oikeesti Tyler Durden :rock:

Eihä??! woooouuuhh.... dude :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom