Lisää voimaa!??

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jaa enkö?

Krhm. Lihasmuisti tarkoittaa sitä, että menetetty lihasmassa saadaan takaisin nopeammin kuin normaalisti. Tämän uskotaan johtuvan joko siitä, että..

1. Keho tottuu lihasmassaan, ja ottaa sen osana systeemiä, joten se haluaa sen takaisin lihaskadon jälkeen.

tai..

2. Tietyt "rajat" lihassolujen sisällä venyvät. Eli siis kun lihassolu kasvaa, sen koostumus, muoto jne. pysyy kohtalaisen samana, mutta kun se pienenee, tietty osa lihassolusta jää suureksi. Tämä suureksi jäänyt osa ei enää rajoita lihaskasvua kireydellään, joten lihas saadaan takaisin nopeammin.

Lihasmuisti ei liity voimaan vaan massaan.

Siinä on muuten harvinaisen urpo kaveri. Kun et osaa tehdä kunnolla jaettua postia ni vastaan sulle pala palalta.

1. Se posti oli edelleenkin vaan vihje että selitä asiat paremmin älä ny väännä sitä suatana.
2. Jos oot nostanu 300kg penkistä ja lopetat ja alotat taas vuosien päästä ja pääset nopeesti samoihin tuloksiin ni se ei liity lihasmuistiin, vaan moneen muuhun asiaan.
3. Sen voimanostajan ohjeet päti pariin ekaan kuukauteen.
4. No helvetisti oot saanu lukee jos oot lukenu kaikki suomen ja englanninkieliset kehonrakennuskirjat.
5. Ei voi tulla 20kg kehityspyrähdystä. Piste.
6. En ole urpo. Sä olet urpo. Buusti ei voi tulla kokeneemmalle ellei hän pidä taukoa.

Huhhuh, kirjoita sitten seuraava romaanis silleen kappaleissa ni on helpompi vastata.

1.Tät vitun väittelyä ei olis tullu ku olisit jättänyt sen saivartelun.
2.Kyllä siihen tietysti vaikuttaa tekniikka ja kokemuskin.
3.Se on yksilökohtaista miten kehittyy jos sä oot kynäniska se ei tarkoita et muut on myös.
4.No kaikki mitä suomesta oon löytänyt.
5.Mä oon joskus kehittynyt eikä ole mistään edellisen viikon väsymyksestä johtunut.Pari kertaa on näin käynyt.
6.Joo tää meni ihan naurettavaks hommaks tää väittely et mun osalt loppu tähän.Mä oon vissiin ihan hyvällä tuurilla saanu mun tulokset aikaseks eikä mitään ymmärrystä koko hommasta.

1.Tät vitun väittelyä ei olis tullu ku olisit jättänyt sen saivartelun.
2.Kyllä siihen tietysti vaikuttaa tekniikka ja kokemuskin.
3.Se on yksilökohtaista miten kehittyy jos sä oot kynäniska se ei tarkoita et muut on myös.
4.No kaikki mitä suomesta oon löytänyt.
5.Mä oon joskus kehittynyt eikä ole mistään edellisen viikon väsymyksestä johtunut.Pari kertaa on näin käynyt.
6.Joo tää meni ihan naurettavaks hommaks tää väittely et mun osalt loppu tähän.Mä oon vissiin ihan hyvällä tuurilla saanu mun tulokset aikaseks eikä mitään ymmärrystä koko hommasta.

1. Mitä vitun väittelyä ku tarkotin sitä että lopeta nyt se väittäminen ku se posti oli vaan vihe että SELITÄ ASIAT PAREMMIN
2. Siihen liittyy kaikki hermostolliset seikat mitkä ei liity lihasmuistiin, lihasmuisti ei vaikuta ku kilon tai pari.
3. Kukaan ei kehity pitkään 2,5kg lisäyksillä (ja pikkusena saidnouttina, kynäniska voi olla hyvinkin vahva, kynä viittaa pieniin lihaksiin)
4. Jaa
5. Olet parantanut tekniikkaa tai jotain, saa olla järki jossain aivan perseessä jos luulet että yhtäkkiä tost noin vaan nousee tulos 20kg yhen treenin vaikutuksesta. Ei perkule.
6. No hyvä, en jaksa korjata sua :D

Kappukiinolla on paljon puheita mutta vähän näyttöä.

Jaa että mä oon urpo mutta sä et? Täytyy olla stanan urpo jos luulee että realistinen vuoden kahden kehitys tapahtuisi yhden treenin jälkeen.. 20 kiloo kerralla, hahhah.

Ja muuten, kaikki mun väitteet on perusteltuja ja tosia, toisin ku sun.

Emmä oo noin väittänykkään apina :D
Säki käyttäydyt ku olisit joku vitun ammattilainen, hyvä ku teitä osaajia löytyy niin joka alalta täältä internetistä, vieläki olis jtn käytännön kokemustaki :D

Offaria, mut kyl löytyy 1kg kiekot ainaki salilta mis mä käyn :dance:

Muutamaa salia oon testannu eikä oo näkyny:( kotoa tosin löytyy 1kg:n mutta ei salilta.. :jahas:

Emmä oo noin väittänykkään apina :D
Säki käyttäydyt ku olisit joku vitun ammattilainen, hyvä ku teitä osaajia löytyy niin joka alalta täältä internetistä, vieläki olis jtn käytännön kokemustaki :D

Krhm... Jaa et oo väittäny vai :lol2:

Ja btw me ollaan pakkotoisto.com:issa, täältä löytyy kuule osaajia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom