Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos marde Olen treenannut koko treeniaikani (puoli vuotta) 4x10 sarjaa... maksimaalista massan kasvatusta hakien. onko paha?
No harvemmin taitaa perusvoimakaudet ja piikkaukset olla yhtä pitkiä kestoltaan.
Mun mielestä voiman hankkiminen on erittäin yksinkertaista.
Jos esimerkiksi saat penkissä 6*100 ni lisäät joka viikko 2,5kg lisää ja sama toisto määrä.
Siihen pitää pyrkiä et sais sen 2,5kg enemmän joka treeni kerta.
Jos ei mene ni ens kerralla uusiks.
10 viikossa se tekee 25kg lisää jos onnistuu.
Voiman nostaja tekee peruskunto kautta esim 6vko ja voima kautta 6vko ja nousee kaks rappusta ylös yhden alas ja kaks ylös jne.Hilaamalla romut isommiks.
Ei suatana 2,5 kiloa viikossa? Nyt kyllä meni vähän yli, meinaatko että sitten vuodessa tulos nousee 130 kiloa? Ja kymmenessä vuodessa 1,3 tonnia
Ja miksi nimenomaan 2,5 kiloa?
Ei suatana 2,5 kiloa viikossa? Nyt kyllä meni vähän yli, meinaatko että sitten vuodessa tulos nousee 130 kiloa? Ja kymmenessä vuodessa 1,3 tonnia
Ja miksi nimenomaan 2,5 kiloa?
Rautalangasta vissiin pitäis vääntää.
Aloittelijoiden pitäis pyrkiä lisäämään 2.5kg viikossa mut eihän se tietenkään aina onnistu ja jos ei onnistu ni vääntää niin kauan et menee ja sit ku on tarve ni erikois ohjelmia käyttöön.Nostinhan mäkin vähän aikaa sit 7 viikossa penkki tulosta 70kg! (tosin lihasmuistin avulla ja horkkujen)
voihan sit heittää vaik 20kg lisää ihan sama mut 2,5kg on vähän realistisempi.
Oliks sul tarkoituksena ruveta saivartelee vai onks sul pääs kaikki kondiksessa?
Niin niin onhan se 2,5kg realistisempi mutta miks nimenomaan se :D. Aattelin vaan että tais olla toi 2,5kg starting strength -ohjelmassa se progression pykälä, että oot tainnu sieltä lukea.
Et puhunu mitään aloittelijoista.
Lihasmuisti ei itseasiassa vaikuta voimaan vaan lihaksen kokoon.
Niin niin onhan se 2,5kg realistisempi mutta miks nimenomaan se :D. Aattelin vaan että tais olla toi 2,5kg starting strength -ohjelmassa se progression pykälä, että oot tainnu sieltä lukea.
Ja toi koko posti oli vaan vihje että selitä asiat paremmin URPO.
EDIT: Tuo aloittelijan hyvin tiukka buusti johtuu siitä että lihas ei jännity kokonaan ennen kuin on käynyt tarpeeksi salilla, joten jossain kuukaudessa tulokset nousee huimasti.
No mä tuskin tarkoitin neuvojani sellaisille jotka esim. nostaa penkistä 400kg.Niit ei tarvi neuvoa.
Jos sä oot joskus nostanut esim. 300kg penkistä ja lopetat,aloitat taas vuosien päästä treenaamaan ni kummallisen nopeasti sä pääset samoihin lukuihin takas et kyl se voimakin on mukana.Mulle jo nuorena poikana ku aloitin käymään salilla eräs hyvin pärjännyt voimanostaja teki ohjelman ja sanoi että pyri lisäämään 2,5kg joka viikko romua.Ja olen kyllä lukenut varmaan kaikki englannin ja suomen kieliset body kirjat ja jotain voimanosto lehtiä ja kirjoja.Jos haluaa hyviä tuloksia aikaan ni lukee kaiken mikä liittyy bodaukseen tai jos on kiinnostunut voimanostosta niin niitä.Kyllä joskus voi tulla kehitys pyrähdyksiä silleen että voi lisätä jopa 20kg lisää seuraavaan kertaan.Sitten ku on kauemmin treenannut voi yhden kilon lisääminen maksimiin jo olla kiven takana ja johonkinhan se kehitys loppuu.
Sä se täys URPO oot ku ei toi älli sul näytä pelaavan et pitäis raamatun pituiset tekstit kirjoittaa ja rautalangasta vääntää ennenkuin menee jakeluun!(Kyllä se buusti voi tulla kokeneemmallekin)
.Kyllä joskus voi tulla kehitys pyrähdyksiä silleen että voi lisätä jopa 20kg lisää seuraavaan kertaan.
näin mä kans näkisin tän.Molemmat stna urpoja, sanoisin kyllä lonkalta että haulikko vielä se tuplasti tyhmempi osapuoli täs kiistas.
Molemmat stna urpoja, sanoisin kyllä lonkalta että haulikko vielä se tuplasti tyhmempi osapuoli täs kiistas.