Lisää voimaa!??

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kiitos marde :) Olen treenannut koko treeniaikani (puoli vuotta) 4x10 sarjaa... maksimaalista massan kasvatusta hakien. onko paha?

yksinkertaista

Mun mielestä voiman hankkiminen on erittäin yksinkertaista.
Jos esimerkiksi saat penkissä 6*100 ni lisäät joka viikko 2,5kg lisää ja sama toisto määrä.
Siihen pitää pyrkiä et sais sen 2,5kg enemmän joka treeni kerta.
Jos ei mene ni ens kerralla uusiks.
10 viikossa se tekee 25kg lisää jos onnistuu.
Voiman nostaja tekee peruskunto kautta esim 6vko ja voima kautta 6vko ja nousee kaks rappusta ylös yhden alas ja kaks ylös jne.Hilaamalla romut isommiks.

Vastaus

No harvemmin taitaa perusvoimakaudet ja piikkaukset olla yhtä pitkiä kestoltaan.

Ohjelmia on tietysti erillaisia, mut mä laitoin esim.
Mielessäni oli Westside barbelin ohjelma mutta muistin väärin sen keston se olikin 11 vko.
Peruskauden penkkipunnerrus:
vko
1. 5*5*70%
2. 5*70%, 5*72.5%, 5*75%, 5*72.5%, 5*70%
3. 6*5*70%
4. 5*70%,75,80,75,70
5. 7*5*70%
Maksimikauden penkkipunnerrus
6. 4*3*75%, 4*2*85%
7. 3*4*75%, 6*4*80%
8. 4*3*75%, 3*2*90%
9. 3*4*75, 6*4*80%
10. 2*3*75%, 2*2*95%
11. Testaa maksimi

Mun mielestä aloittelioitten ei kannata mitään erikois ohjelmia ruveta käyttämään ennenkuin ollaan isommissa romuissa ja alkaa jumittamaan paikoillaan.
Itse käytin tätä kun jäin jumittamaan 170kg ja hilasin penkin 190kg ja myöhemmin 200kg en ollut koskaan vielä käyttänyt hormooneja. Vasta ku sain 200kg ilman paitaa aloitin horkut.
Mutta voimannostajat tietää paremmin ite treenaan lähinnä bodaus tyylisesti.

Ja tuossakin väännetään maksimikaudella perusvoimaa. Hybridillä voi toki pitkittää maksimijaksoa.

Mun mielestä voiman hankkiminen on erittäin yksinkertaista.
Jos esimerkiksi saat penkissä 6*100 ni lisäät joka viikko 2,5kg lisää ja sama toisto määrä.
Siihen pitää pyrkiä et sais sen 2,5kg enemmän joka treeni kerta.
Jos ei mene ni ens kerralla uusiks.
10 viikossa se tekee 25kg lisää jos onnistuu.
Voiman nostaja tekee peruskunto kautta esim 6vko ja voima kautta 6vko ja nousee kaks rappusta ylös yhden alas ja kaks ylös jne.Hilaamalla romut isommiks.

Ei suatana 2,5 kiloa viikossa? Nyt kyllä meni vähän yli, meinaatko että sitten vuodessa tulos nousee 130 kiloa? Ja kymmenessä vuodessa 1,3 tonnia :hyper:
Ja miksi nimenomaan 2,5 kiloa?

just

Ei suatana 2,5 kiloa viikossa? Nyt kyllä meni vähän yli, meinaatko että sitten vuodessa tulos nousee 130 kiloa? Ja kymmenessä vuodessa 1,3 tonnia :hyper:

Rautalangasta vissiin pitäis vääntää.
Aloittelijoiden pitäis pyrkiä lisäämään 2.5kg viikossa mut eihän se tietenkään aina onnistu ja jos ei onnistu ni vääntää niin kauan et menee ja sit ku on tarve ni erikois ohjelmia käyttöön.Nostinhan mäkin vähän aikaa sit 7 viikossa penkki tulosta 70kg! (tosin lihasmuistin avulla ja horkkujen)
voihan sit heittää vaik 20kg lisää ihan sama mut 2,5kg on vähän realistisempi.
Oliks sul tarkoituksena ruveta saivartelee vai onks sul pääs kaikki kondiksessa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Ei jestas, pakko ruveta vinkuun tällasista asioista? :rolleyes:

Ensinnäki ei se tietenkää joka kerta nouse, vaan sitä nostetaan ja tehdään niin kauan ETTÄ MENEE SE KUUSI TOISTOA, joten ei, realistisissa olosuhteissa ei 130 kiloa vuodessa tai kymmenessä 1,3tonnia urpo..

ja 2,5kg on käytännös katsoen vähiten mitä kerralla pystyy nostamaan:rolleyes:

Niin ja tosiaa ei varmastikkaa nouse noin nopeesti, totta helvetissä se kehitys hidastuu tietys pisteet..

lisäys

Nii siis en tarkoittanut et koko vuotta pitää jauhaa samaa toisto määrä.
Mä esimerkiksi teen yhden kovan sarjan 1-5 toistoa sen jälkeen kevyemmällä toistot 12-20 (4vko)
sen jälkeen yhden 5-8 toistoa ja kevyellä 12-20 toistoa (4vko) joka viikko pyrkii lisäämään painoa tai toistoja.penkin jälkeen vinopenkkiä ja vipareita ja pumppi sarja lopuksi.
Edellisenä iltana käy jo mielessään treenin läpi niin se auttaa myös kehittymään.Voihan sitä ottaa useamman sarjankin penkkiä mut mulle toi toimii.

Rautalangasta vissiin pitäis vääntää.
Aloittelijoiden pitäis pyrkiä lisäämään 2.5kg viikossa mut eihän se tietenkään aina onnistu ja jos ei onnistu ni vääntää niin kauan et menee ja sit ku on tarve ni erikois ohjelmia käyttöön.Nostinhan mäkin vähän aikaa sit 7 viikossa penkki tulosta 70kg! (tosin lihasmuistin avulla ja horkkujen)
voihan sit heittää vaik 20kg lisää ihan sama mut 2,5kg on vähän realistisempi.
Oliks sul tarkoituksena ruveta saivartelee vai onks sul pääs kaikki kondiksessa?

Et puhunu mitään aloittelijoista.
Lihasmuisti ei itseasiassa vaikuta voimaan vaan lihaksen kokoon.
Niin niin onhan se 2,5kg realistisempi mutta miks nimenomaan se :D. Aattelin vaan että tais olla toi 2,5kg starting strength -ohjelmassa se progression pykälä, että oot tainnu sieltä lukea.

Ja toi koko posti oli vaan vihje että selitä asiat paremmin URPO.

EDIT: Tuo aloittelijan hyvin tiukka buusti johtuu siitä että lihas ei jännity kokonaan ennen kuin on käynyt tarpeeksi salilla, joten jossain kuukaudessa tulokset nousee huimasti.

Niin niin onhan se 2,5kg realistisempi mutta miks nimenomaan se :D. Aattelin vaan että tais olla toi 2,5kg starting strength -ohjelmassa se progression pykälä, että oot tainnu sieltä lukea.

2,5kg on pienin mahdollinen nosto, 2x 1,25kg:n levy lisää..

Eli lapsen askelin ylöspäin, harva pystyy nostaan painoa 5kg ja tekeen samat toistot.

vastaus

Et puhunu mitään aloittelijoista.
Lihasmuisti ei itseasiassa vaikuta voimaan vaan lihaksen kokoon.

Ja toi koko posti oli vaan vihje että selitä asiat paremmin URPO.

EDIT: Tuo aloittelijan hyvin tiukka buusti johtuu siitä että lihas ei jännity kokonaan ennen kuin on käynyt tarpeeksi salilla, joten jossain kuukaudessa tulokset nousee huimasti.

No mä tuskin tarkoitin neuvojani sellaisille jotka esim. nostaa penkistä 400kg.Niit ei tarvi neuvoa.
Jos sä oot joskus nostanut esim. 300kg penkistä ja lopetat,aloitat taas vuosien päästä treenaamaan ni kummallisen nopeasti sä pääset samoihin lukuihin takas et kyl se voimakin on mukana.Mulle jo nuorena poikana ku aloitin käymään salilla eräs hyvin pärjännyt voimanostaja teki ohjelman ja sanoi että pyri lisäämään 2,5kg joka viikko romua.Ja olen kyllä lukenut varmaan kaikki englannin ja suomen kieliset body kirjat ja jotain voimanosto lehtiä ja kirjoja.Jos haluaa hyviä tuloksia aikaan ni lukee kaiken mikä liittyy bodaukseen tai jos on kiinnostunut voimanostosta niin niitä.Kyllä joskus voi tulla kehitys pyrähdyksiä silleen että voi lisätä jopa 20kg lisää seuraavaan kertaan.Sitten ku on kauemmin treenannut voi yhden kilon lisääminen maksimiin jo olla kiven takana ja johonkinhan se kehitys loppuu.
Sä se täys URPO oot ku ei toi älli sul näytä pelaavan et pitäis raamatun pituiset tekstit kirjoittaa ja rautalangasta vääntää ennenkuin menee jakeluun!(Kyllä se buusti voi tulla kokeneemmallekin)

No mä tuskin tarkoitin neuvojani sellaisille jotka esim. nostaa penkistä 400kg.Niit ei tarvi neuvoa.
Jos sä oot joskus nostanut esim. 300kg penkistä ja lopetat,aloitat taas vuosien päästä treenaamaan ni kummallisen nopeasti sä pääset samoihin lukuihin takas et kyl se voimakin on mukana.Mulle jo nuorena poikana ku aloitin käymään salilla eräs hyvin pärjännyt voimanostaja teki ohjelman ja sanoi että pyri lisäämään 2,5kg joka viikko romua.Ja olen kyllä lukenut varmaan kaikki englannin ja suomen kieliset body kirjat ja jotain voimanosto lehtiä ja kirjoja.Jos haluaa hyviä tuloksia aikaan ni lukee kaiken mikä liittyy bodaukseen tai jos on kiinnostunut voimanostosta niin niitä.Kyllä joskus voi tulla kehitys pyrähdyksiä silleen että voi lisätä jopa 20kg lisää seuraavaan kertaan.Sitten ku on kauemmin treenannut voi yhden kilon lisääminen maksimiin jo olla kiven takana ja johonkinhan se kehitys loppuu.
Sä se täys URPO oot ku ei toi älli sul näytä pelaavan et pitäis raamatun pituiset tekstit kirjoittaa ja rautalangasta vääntää ennenkuin menee jakeluun!(Kyllä se buusti voi tulla kokeneemmallekin)

Siinä on muuten harvinaisen urpo kaveri. Kun et osaa tehdä kunnolla jaettua postia ni vastaan sulle pala palalta.

1. Se posti oli edelleenkin vaan vihje että selitä asiat paremmin älä ny väännä sitä suatana.
2. Jos oot nostanu 300kg penkistä ja lopetat ja alotat taas vuosien päästä ja pääset nopeesti samoihin tuloksiin ni se ei liity lihasmuistiin, vaan moneen muuhun asiaan.
3. Sen voimanostajan ohjeet päti pariin ekaan kuukauteen.
4. No helvetisti oot saanu lukee jos oot lukenu kaikki suomen ja englanninkieliset kehonrakennuskirjat.
5. Ei voi tulla 20kg kehityspyrähdystä. Piste.
6. En ole urpo. Sä olet urpo. Buusti ei voi tulla kokeneemmalle ellei hän pidä taukoa.

Huhhuh, kirjoita sitten seuraava romaanis silleen kappaleissa ni on helpompi vastata.

.Kyllä joskus voi tulla kehitys pyrähdyksiä silleen että voi lisätä jopa 20kg lisää seuraavaan kertaan.

Se sitten johtuu siitä että silloin kun on nostanut vähemmän niin on ollut jostain syystä HELVETIN väsynyt treenissä ei muuten kyllä tuommoisia lisäyksiä tule vaikka olisi kuinka aloittelija. Ja silloin ei kyse ole siitä että olisi yht`äkkiä paljon kehittynyt.

Molemmat stna urpoja, sanoisin kyllä lonkalta että haulikko vielä se tuplasti tyhmempi osapuoli täs kiistas.

Kappukiinolla on paljon puheita mutta vähän näyttöä.

Jaa että mä oon urpo mutta sä et? Täytyy olla stanan urpo jos luulee että realistinen vuoden kahden kehitys tapahtuisi yhden treenin jälkeen.. 20 kiloo kerralla, hahhah.

Ja muuten, kaikki mun väitteet on perusteltuja ja tosia, toisin ku sun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom