Lisää ruokaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mina93
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lyhyesti ja ytimekkästi lisää ruokaa!
Oon 22v nainen, 153cm ja 54kg. Kehonkoostumuksessa Rasvaprossa 20%, lihasta 40kg. Tavoite saada rasvaa pois siihe n.17-18%..

Nyt tarttisin vinkkiä et miten saisin fiksusti jaoteltua nuo makrojakaumat. Oon ollut nyt 8vk dieetillä n.1300kcal.
Nyt kumminkin tajusin että syön tavallaan muutenkin näin joten oon saanut ihan liian kauan liian vähän.. no aivan kaikkea.. tai siltä ainakin tuntuu.. painoo lähtenyt nyt -2kg. Tarkotus ei ole niinkään painoa pudottaa, vaan saada rasvaa pois.
2vuotta salia takana ja nyt ekaa kertaa treenaan pelkästään kotona Shaun T, insanity ohjelmalla jos jollekkin on tuttu..
6krt viikossa n.1h intervallia.

Mietein tässä nyt noita ruokia et jos nostasin nuita määriä niin, että tulisi n.1700kcal niin miten protskut ja muut kannattaisi jaotella tai kannattasko niitä enempiki nostaa?. Jostain luin että proteiinia 2g/painokilo ja rasvaa 1g/painokilo ja loput hh??
Mutta kohdallani tulisi 108g protskua ja 54g rasvaa.. mistä ihmeestä saan loput hiilihydraatteina?? Pää lyö tyhjää kun vaan samat ruoka aineet pyörii vaan päässä :D

Nykyinen ruokavalio:
Ap: kaurahiutale 40g, vehnälese 10g, marjoja 100g, kalkkuna 100g
Lounas: vihanneksia 150g, jauhis 150g
Välipala: rahka,piltti/hedelmä
Päivällinen/treenin jälkee: 150g vihanneksia, 100g jauhis, 40g pasta
Iltapala: 2kananmunaa, 3valkuaista, vihanneksia mitä mieli tekee :D
Näitten lisäks omega3,c-vitamiinia,magnesium tms.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
1300 kaloria!? No huh huh... Lisääpäs ny reippaasti niitä kaloreita. Nosta ainaski 2000 ja kato siitä sitten miten kroppa reagoi seuraavien viikkojen aikoina. Lisää/vähennä kaloreita jälkeenpäin sitten sen mukaan mitä peilissä ja vaa'alla näyttää.

Lounaalle voisit laittaa ainaski riisiä/pastaa, jos kerta hh:a tarvitset.

Joo laitoinkin toiseen keskusteluun ne kaikki muut osat.. eli siis laitan vielä tähän. Paino53,7kg
Rasvaprossa 20.7%
Rasvamassa 11.1kg
Rasvaton massa 42.6kg
Lihasmassa 40.4kg

Minä en näistä sen puoleen ymmärrä mitä rasvattomaan massaan tai lihasmassaan kuuluu. Mutta ne jokka tietää niin saa toki valaista :) esim. Jos on n.6.4kg per jalka lihasmassa ja 6.8kg rasvaton massa per jalka niin tarkoittaneeko tuo rasvaton massa siis et se sisältää kaiken muun mutta ei sitä rasvaa.. esim neste ym mitä ny voikaa olla?

Ps. Nyt menty 3päivää 2000kcal ja loistava olo. Kiitos mr kukkakeppi vastauksestasi

Niin Tanita mittauksella siis. Ja tässä näkyy oikeella 2v sit.
Paino53.7kg- 58.3kg
Rasvaprossa 20.7%-29.9%
Rasvamassa 11.1kg-17.4kg
Rasvaton massa 42.6kg-40.9kg
Lihasmassa 40.4kg- 34.6kg

Jos joku viitsii tulkita mulle noi rasvaton massa ja lihasmassa et miten ne eroaa ees ylipäätään koska on nii lähekkäitä lukuja niissä ja mitä lihasmassa sisältää? Eihän tuo voi olla vaa lihaksien määrä kiloina tai niin oon ymmärtänyt ainakin. Ei varmaa tälle palstalle kuulu mutta kiitos jos joku voisi valaista

mistä ihmeestä saan loput hiilihydraatteina??
Jos tämä oli varsinainen ongelma, sehän on äärimmäisen helppo ratkaista. Syö soveltuva määrä riisiä, nuudeleita, pastaa, perunaa, bataattia, hirssiä, tattaria, quinoaa, puuroa, leipää, riisikakkuja, linssejä, banaaneja, muita hedelmiä, hiilaripitoista palkkaria jne jne jne.

Jos tämä oli varsinainen ongelma, sehän on äärimmäisen helppo ratkaista. Syö soveltuva määrä riisiä, nuudeleita, pastaa, perunaa, bataattia, hirssiä, tattaria, quinoaa, puuroa, leipää, riisikakkuja, linssejä, banaaneja, muita hedelmiä, hiilaripitoista palkkaria jne jne jne.

Joo siis oli kyllä koska päässä ei pyöri muu kuin makaroni riisi ja banaani :D joten suurkiitos vastauksesta. Vois ainakin quinoa kokeilla, en vielä tiiä mitä se on mutta otetaan selvää.. nuudelista jotenki aatellu aina et se on epäterveellistä.. älkää kysykö miks mut hyvä jos sitä voi sit syödä:'D hirssiä en oo myöskään koskaan kokeillut. Nythän tuli valtavasti jo uusia mitä pitää kokeilla

Nuudelit on epäterveellisiä jos tarkotetaan tyyliin lounaan korvaamista valmismaustetuilla pikanuudeleilla. Maustattomat nuudelit on mun ymmärtääkseni tehty suunnilleen samoista aineista kuin pasta, ja riisinuudelit tietysti riisistä. Eli imo aterian lisukkeena aivan käypää tavaraa. :)
Hirssi, tattari ja quinoa on erilaisia jyviä, joita voi keittää riisin tapaan. Muitakin vastaavia löytyy runsaasti.

Niin Tanita mittauksella siis. Ja tässä näkyy oikeella 2v sit.
Paino53.7kg- 58.3kg
Rasvaprossa 20.7%-29.9%
Rasvamassa 11.1kg-17.4kg
Rasvaton massa 42.6kg-40.9kg
Lihasmassa 40.4kg- 34.6kg

Jos joku viitsii tulkita mulle noi rasvaton massa ja lihasmassa et miten ne eroaa ees ylipäätään koska on nii lähekkäitä lukuja niissä ja mitä lihasmassa sisältää? Eihän tuo voi olla vaa lihaksien määrä kiloina tai niin oon ymmärtänyt ainakin. Ei varmaa tälle palstalle kuulu mutta kiitos jos joku voisi valaista

Nuo mittaukset on AIVAN PÄIN VITTUA tehty. Sun lihasmassa EI VOI OLLA yli 40kg vaikka kuka kuinka haluais. Tuon testin tuloksen perusteella kun otetaan rasvamassa pois kokonaispainosta jää jäljelle käytännössä pelkästään lihasta :DSun kropassa on rasvan ja lihaksen lisäksi nestettä, pehmytkudosta, luuta jne.

Tuolta tulosten tulkintaa InBody-mittaukseen.
http://www.inbody.fi/tulosten-tulkinta/

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom