Lisää massaa, läskiä pois!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dave111
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noniin oon nyt käyny noin 7kk aktiivisesti salilla 3krt/viikossa ja massaa ja voimaa on tullut ihan kiitettävästi, mutta siinä samalla myös rasvaprosentti on noussut, läskiä on tullut jonkin verran ja kunto laskenut huomattavasti (esim juostessa lenkkiä pohkeissa kauhea kipu ja nilkat kipeät). oon nyt koittanu n. kuukauden verran käydä lenkillä mut just toi kipu on vähän estänyt/rajoittanut juoksemista. Otin siis pyöräilyn tilalle mutta se ei kauhean hyvin oo toiminu.
Ikä 17v. Paino oli ennen salia joku 75kg--> nytten 86kg. Pituus 187cm. Onko mitään vinkkejä miten vois jatkaa saliharjoittelua, mutta miten samalla myös pääsis alentamaan rasvaprosenttia ja lisäämään kuntoa? Lihaksia on, mutta haluaisin ne paremmin näkyviin ja kun inttikin lähestyy nii halun parantaa kuntoa..

Kiitoksia jo etukäteen :)

siis en pyri miten kymmeniä kiloja laihduttamaan vann selitin vähän väärin. Haluaisin lähinnä kiinteyttää menettämättä lihaksia, en tiedä onko ees mahdollista. Ruokavaliota on sen verran kehittäny et oon jättäny kaikki makeiset, sipsit sun muut pois kokonaan ja koitan ottaa hiilarit aamulla, päivän mittaan 1,5g-2g/lihaskilo proteiinia ja illalla jotai rypsi- tai oliiviöljyä ja proteiinia.
oon nyt aika epäselvä mut ei voi mitään, toivottavasti ees joku ymmärtää mitä haen takaa.

Haluat siis rasvaprosenttia pienemmäksi mutta et halua laihtua? Eikös se rasvaprosentin alentaminen juuri ole sitä laihduttamista, naisten lehdissä ja tv-shopissa kiinteyttämistä. Eli kyllä tässä sinun postauksessasi kovasti ollaan laihduttamisen kanssa tekemisissä. Kuitenkaan sen painonpudotuksen ei tarvitse lähteä lihaksista vaan mieluummin rasvasta.

Eihän sitä tarvitse kymmeniä kiloja laihtua, eikä tämä niin nopeasti tapahdukaan. Et varmaan herää aamulla yks kaks 10 kg pienempänä :) eli älä ota stressiä.

Elasto tuossa postasikin jo hyvän linkin, josta löydät kaiken tarvittavan tiedon. Sitä kun noudattelet, niin et menetä lihoja kauheesti.

Treenaat vaan perkeleesti mutta järkevästi ja sillä tavalla millä ne lihat on tullutkin. Salille siis pääpaino jotta lihakset säilyy. Kalorit maltillisesti miinuksille ja tarpeeksi proteiinia ruokavalioon.

Treenaat vaan perkeleesti mutta järkevästi ja sillä tavalla millä ne lihat on tullutkin. Salille siis pääpaino jotta lihakset säilyy. Kalorit maltillisesti miinuksille ja tarpeeksi proteiinia ruokavalioon.

Entä miinuskaloreilla, olisiko järkeä käydä salilla "dietillä"?

Entä miinuskaloreilla, olisiko järkeä käydä salilla "dietillä"?
Ehdottomasti. Salitreenillä pidät lihaksista kiinni dieetin aikana. Tarkoitushan on varmaan pudottaa se paino rasvasta suurimmaksi osaksi eikä lihaksista. Tämän takia myös dieetillä kannattaa treenata samalla tavalla millä ne lihat on rakentanutkin niin ne pysyy myös parhaiten.

:worship:

No niin,ja täällä taas yks AbsolutBeginner...:rock:

ja tyhmät kysymykset:dance:

ikää on tälle muijalle kertyny 35vee,lyhyyttä 158cm ja tänpän paino oli 65koogee:wtf:
Suunnilleen kokoikä on sujunut painon kanssa v ittuillessa,ylin 77 alin 52 ja syömäpuolen häröä on ollu joka lähtöön

Nyt sit n.vuoden verran käyny salila oikeesti,ei lillunlällynleikisti,personal trainer syynänny ruokapäiväkirjan,josta ilosesti ja valosasti slarvaan välillä

Tällämomentumilla menossa toka nelijakonen,ja vaatteet ei kiristä losläskeistä enää nii-iin paljon,mutta paino on noussu
lällyvää vielä on,eli mahtanee ton sapuskapolitiikan tarkistuksen puoleen mennä,eikö?

ja sokerina pohjalla,olen sitte lakto-ovo,onko muita,saisko vinkkiä sapuskan suhteen?

Ja mikkä on parhaat protskujauhot,ja palautussoosit?

-kiittäen ja kumartaen-

Suositut

Back
Ylös Bottom