Lisää lihasta.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
moro oon 16 vuotia ja käynyt salilla 7kk. nykyää käyn salil 3-4 kertaa viikossa.kuinka saan lisää lihasta ilman rasvaa. kuinka monta toistoa ja sarjaa kannattaa tehdä.syön moni puolisesti ja olen laskenut että saan päivässä 120g proteiinia.mitä lisä ravinteita kannattaa käyttää?

kuinka voi treenata vatsa lihaksia tehokkaasti salil.

kiitos vastauksista

Vähän oma-aloitteisuutta voi käyttää. Selailemalla aloittelijoiden osiota ja ravintojuttu löytyy varmaan vastaukset.

Joo,tähän asiaan nämä sivut on neuvoja väärällään ja koska en oo ite professori tällä alalla niin neuvon lukemaan niitä. Tosta alottajan nikistä pitää kyl laittaa rispektiä:).Hyvä,että on selkee kuva itsestään ;).

Aivan. Oma-aloitteisuutta. Täällä foorumilla on alatyylisesti sanottuna aivan helkkaristi faktaa eri asioista. On aloittelijoiden, treenin ja ravinnon omat palstat. Niistä pitäis löytyä tietoa. Varsinkin aloittelijoiden osiossa varmaan tuhat threadiä "Kuinka saan sixspäkin"-otsikolla ja näistä pitäis löytyä hyvin paljon tietoa sillä meidän aloittelijoiden onneksi täältä pakkikselta löytyy kokeneita karjuja meitä opastamaan. Ja aivan, käytä hakua. Se on ehkä vähän monimutkainen mutt kyll sitä oppii käyttämään. Tsemppiä treeniin.;) Ehkäpä tiesit kaikki nää mun edellä luettelemat asiat mutt yritetään välttää näitä ylimääräisiä threadeja joiden aiheista on jauhettu jo kauan, ei se mua sinänsä niin hirveesti haittaa mutt vanhemmat ja kauemmin tääll pakkiksella olleet käyttäjät ovat tainneet jo kypsyä siihen jauhamiseen.:)

Back
Ylös Bottom