Lisää lihasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NiS0^
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Harrastan Thainyrkkeilyä 3krt viikossa. Olen 15 -vuotias, 177cm pitkä ja painan 58kg. Haluun lisää lihas massaa ja painoa, joten oon aatellu rupee käymää punttiksella ja vetää protskuja. Paljon noin suunnilleen punttis-kortti maksaa? Oon aatellu käydä 3krt viikossa, eli mitä liikkeitä suosittelette mulle? Oon vasta aloittelija eli kaikki vinkit on tervetulleita...

Lue ensiksi FAQ
. Sieltä löydät nopeasti vastauksia harjoitteluun, ravintoon, lisäravinteisiin ja muuhun.

Melkein jokaisella salilla on eri hinnat, kunnan salit halvempii ja kaupalliset kalliimpii, eli kysymykseen on mahdoton vastata, auttais tietenki jos tietäis missä päin asut nii vois varmaan kaivaa vähä hintoi.

Ite asun kans tiksis eli on tullu kokeiltuu melkee kaikki tiksin salit. Ite käyn tos Finnbodyssa mikä on hyvä ja iso. Ruuhkaakaa ei pahemmin yleensä oo. Samoin toi Teesin yläkerras oleva on iha jees. Urheilutalon salil kävin kans enne mut sieltuntu olevan vähä liaan vähä käsipainoja. Tota citymarketis olevaa en oo kokeillu. Sit tietenki Hiekkaharjus on Crossi mikä tosin on aika tyyris mut hyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom