Lipsuminen

Olen yrittänyt olla nyt dietillä useamman viikon ja välil pari pv menny hyvin mut nyt on taas mennyjoku 5pv putkee ihan perseelleen kun se menee aina niin että jos lipsun yhtään, esim. syömällä jonku jäätelön niin alan aatella että "meni jo et pidetää tänää sit cheattipäivä" ja syön loppupäivän pelkkää paskaa olen monta kertaa sanonut itselleni että nyt alotan tiukan dietin edes 1kk ajan mutta eise vaan onnistu onko kellään mitää vinkkejä tähän vaikka ei tälle kyllä varmaan kauheasti muuta voi ku pitää vaan ite olla vahvana

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä sille voi mitään, jos ei itsekuria löydy. Jos makeanhimo on ihan törkeä voisit kokeilla ostaa vaan purkkaa tai jotain light-limsoja.

Varmaan viitaten aspartaamiin http://www.pakkotoisto.com/ravinto/69264-aspartaami-hyvaestae-vai-ei-erotettu-reseptikeskustelusta/ sekä http://www.pakkotoisto.com/ravinto/108470-sokeri-tekee-sut-niinku-oeoe-tyhmaeks-tai-jotain/

Haulla löytyy aspartaamista enemmän ja vähemmän juttua ja varmasti myös googlella. Oma kantani on, että enemmin juon noita kuin sitä 1,5-kokista päivässä ja kauheaa määrää kaloreita, jos jotain pitää juoda. Parhain vaihtoehto olisi tietysti juoda vettä. Omalla kohdalla kuitenkin menee kofeiinia ja ties mitä niin paljon, että uskon aspartaamin olevan pieni paha näiden rinnalla.

Lipsumisissa kantsii miettiä et kumpaa sitä sit haluu enemmän. Jäätelön, cheattipäivän, vai tuloksia. Sitten menee sen mukaan.

Älä pidä cheattipäiviä ollenkaan, kun ei niitä mihinkään tarvitse. Syöt vaan sen jäätelön ja sanot itelles että seuraava jäätelö sitten ens viikolla.

Jos makeanhimo iskee niin tee vaikka hyytelöä funlightista, helvetin hyvää ja vie kyllä sen makeannälän. Toinen on veden juonti. Ei tulisi mieleenkään syödä mitään makeaa yms. paskaa jos juo vettä kokoajan.

Parempaa itsekuria. Koko homma lähtee itsestä! Eikä sitä nyt dieetillä mitään jäätelöö aleta muutenkaan veteleen. En ainakaan itselleni hyväksy kesken päivän edes jäätelöä. Keksin olen saattanut ottaa kahvin kanssa, jos oikein himottanut. Itsekurista se on kiinni, että ei homma lähden sen yhden keksin jälkeen lapasesta.

Ainoat repsahdukset on itselle tullut, kun olen isovanhemmilla käynyt kahvittelemassa ja kun ei kehtaa koko ajan kieltäytyä. Varsinkin jos pöytä on täynnä ruokaa ja vaivaa nähty, vaikka olenkin sanonut että en tarvi muuta kuin kupin teetä. Eihän ne sitä usko. Ja tiedostanut myös sen että syötyä tulee illalla, joten aamulla vaan puuro naamariin ja iltaa odotellen sit loppupäivä.

Olen yrittänyt olla nyt dietillä useamman viikon ja välil pari pv menny hyvin mut nyt on taas mennyjoku 5pv putkee ihan perseelleen kun se menee aina niin että jos lipsun yhtään, esim. syömällä jonku jäätelön niin alan aatella että "meni jo et pidetää tänää sit cheattipäivä" ja syön loppupäivän pelkkää paskaa olen monta kertaa sanonut itselleni että nyt alotan tiukan dietin edes 1kk ajan mutta eise vaan onnistu onko kellään mitää vinkkejä tähän vaikka ei tälle kyllä varmaan kauheasti muuta voi ku pitää vaan ite olla vahvana

Jos tossa sun nimimerkissä toi 97 on sun syntymävuotes niin unohtaisin kiristelydieetit kokonaan. Eri asia jos on reippaasti ylipainoa. Mahdollista kasvua on turha haitata jollain dieetillä. Mutta jollei ja se on esimerkiksi sun hauiksenympärys tai jotain niin ainakin voisit yrittää syödä säännöllisesti jollet jo syö. Ja syödä kunnolla proteiinia että maha täyttyy hiukan paremmin. Ja jos se jäätelö nyt menee sinne suuhun niin ei se mikään maailmanloppu ole mutta turha silti koko päivää on heittää mätölle.

Jos joku tulee tuutti kädessä vastaan ja laittaa aseen ohimolle, sanoisin että syö se jäätelö. Mutta muuten kyse on vaan itsekurista ja kukaan ei voi sua auttaa ennen kun itse tajuat sen.

Aivan samaa mieltä JUZUN kanssa. Kaiken lisäksi mitat oli muistaakseni jotain 180/60 luokkaa, josta ei mielestäni edelleenkää kannata lähteä dieetille.

Makeanhimoon light limpparit itellä.
Jos tekee mieli herkkua, ettii peilin ja raottaa paitaa pikkasen. Ite en oo koskaan tyytyväinen niin jää herkut syömättä. Ajatusmallilla "Jos syön tuon yhdenkin niin en ikinä laihdu"

Aivan samaa mieltä JUZUN kanssa. Kaiken lisäksi mitat oli muistaakseni jotain 180/60 luokkaa, josta ei mielestäni edelleenkää kannata lähteä dieetille.
Jos tuollaiset mitat omaat, niin kova reeni päälle ja ruokaa kunnolla suuhun. 180/60 ei kyllä millään mitään dieettiä tarvi. Luutikuksi muutut vaan entistä enemmän, jos rasvaa yrität kropasta raapia irti.

Tai sitten vaan reenaat ja mätät ruokaa naamaa kunnon sikabulkkiasenteella ja nautit hedonismista ja elämästä ja kaloreista ja sitten kun on homma oikeesti menny niin pitkälle että itket ku otit taas sen jätskipaketin kaupasta ja siitä suoraan perheaterialle jne. niin saattaa alkaa motivaatiota löytymään itsekuriinkin. Ja jos ei löydy ni miks pitää edes yrittää olla jotain mitä ei oikeasti syvällä sisimmissään halua? Ja jos mitat tosiaan on 180/60kg ni äkkiä bulkkia perkele.

Suositut

Back
Ylös Bottom