- Ikä
- 41
Musta tuntuu vähän siltä että ilman tuota "eliittiä" meillä ei olis yhtään mitään. Jonkun se on vaan pakko ottaa esim. se presidentin virka vastaan ja joutua siihen eliittiin jota niin hemmetisti nyt halveksutaan.Suoraan sanoen mua vituttaa kaiken maailman paska eliitin pukuloisto ja ennen kaikkea sen ihannointi.
Tietysti vois olla helpompi jos kaikki pistäis vaikka sopivasti yhteen sävytetyt harmaat puvut päällensä ja alkaisivat tekemään työtä yhteisen hyvän eteen, missä kaikilla olisi saman verran omaisuutta ja kukaan ei olisi eri arvoinen. Eiku hetkonen...onkos se se kom..komm...mikä se on se...kommunismi! Niin juu, sehän se olikin :D
No ihan tosissaan jos ajatellaan ,niin miksi hitossa linnanjuhlia ei saatais piettää? Perhana meidän vanhemmat sukupolvet on saanut aikaan Suomen itsenäisyyden ja nyt sitä ei saisi edes tuoda millään tavalla julki.
Mä oon aika varma että esimerkiksi rollipeikko ei pistäis rikkaa ristiin joka vuosi osoittaakseen kiitollisuuttaan sotaveteraaneille esimerkiksi paukauttamalla ilotulitteita.
Toisekseen jos linnanjuhliin pitäisi saada mahtumaan kaikki veteraanit niin meillä pitäis olla johtajanpallilla istumassa joku Hitlerin tapainen tyyppi joka olisi niin suuruudenhullu että niin isolle rakennukselle olisi käyttöä.