- Ikä
- 43
-2,25 molemmissa silmissä. Tavallisia laseja ei edes ole, ja piilareitakaan en kauhean usein pidä. Jotenkin vaan tottunut siihen ettei näe kunnolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-2,25 molemmissa silmissä. Tavallisia laseja ei edes ole, ja piilareitakaan en kauhean usein pidä. Jotenkin vaan tottunut siihen ettei näe kunnolla.
-2 about molemmissa. viikiltä lähtien ollu lasit päässä
ei ne lasit miestä rumenna jos on
--
2. ottaa stereotyyppihomon/naisen mukaan sovitustapahtumaan :D
--
Kyllä voi. Ei tarvitse ottaa yöllä pois ja olen pitänyt omia kuukausilinssejäni joskus sen kuukauden yhteenmenoon ilman mitään ongelmia. Myynnissä on vuosilinssejäkin.Piilareitakaan ei voi käyttää 24/7, valitettavasti.
Kyllä voi. Ei tarvitse ottaa yöllä pois ja olen pitänyt omia kuukausilinssejäni joskus sen kuukauden yhteenmenoon ilman mitään ongelmia. Myynnissä on vuosilinssejäkin.
Ehkä sinulla on tosiaan erityisen herkät silmät, mutta yleisesti tuo ei pidä enää paikkansa. Uudet paremmin happea läpäisevät linssimateriaalit mahdollistavat 24/7 pidon viikkokaupalla. Vuoden olen pidellyt omia linssejäni viikkoja putkeen ja viimeksi silmälääkärin kontrollissa oli ihan terveet silmät.Ei muuten yleensä voi ilman ongelmia. Itsellä silmäluomet tulehtuivat parin kuukauden säännöllisen (liika)käytön jälkeen. Ei niitä voi pitää putkeen yötä päivää paria päivää kauempaa, oli mitä tahansa night&day laatua. Silmät ei saa pahemmin happea ja muuta kivaa.
Jollei sinulla ole erityisen herkät silmät, niin tuo ei pidä enää paikkansa. Uudet paremmin happea läpäisevät linssimateriaalit mahdollistavat 24/7 pidon viikkokaupalla.
Kyllä voi. Ei tarvitse ottaa yöllä pois ja olen pitänyt omia kuukausilinssejäni joskus sen kuukauden yhteenmenoon ilman mitään ongelmia. Myynnissä on vuosilinssejäkin.
Ei tosiaan ollut mitään muutoksia ja ne silmät tosiaan syynätään viimeisen päälle tarkasti tuossa vuositarkastuksessa. Tarkastus tehdään vasemman silmän vanhan verkkokalvon irtoaman ja toisessa silmässä olevan haperon verkkokalvon seuraamiseksi. Lääkärin ohje oli, että pidä vain.Nykyään kyllä happea paremmin läpäiseviä linssejä, mutta että noin paljon... Huh Eikö sinulla mitään verkkokalvomuutoksia: siis etenkin verisuonituksen lisääntymistä...? .
Ei tosiaan ollut mitään muutoksia ja ne silmät tosiaan syynätään viimeisen päälle tarkasti tuossa vuositarkastuksessa. Tarkastus tehdään vasemman silmän vanhan verkkokalvon irtoaman ja toisessa silmässä olevan haperon verkkokalvon seuraamiseksi. Lääkärin ohje oli, että pidä vain.
Edit: tarkoitit varmaan sarveiskalvon verisuonittumista etkä verkkokalvon suonittumista?
Peppe Halti, minkälainen duuni/opiskelupaikka sinulla on? Eihän noilla sinunkaan silmilläsi enää joka paikassa ilman piilareita pärjää.
Paljon nuo leikkaukset nykyisin kustantaa, vaikka parin sadan euron tarkkuudella?
Miinukset siellä femman tuntumassa ja hyvin mä nään.