Liivi/tunnuskielto ravintoloihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja speedy84
  • Aloitettu Aloitettu
Jees jees! Nykysessä duunipaikassa säännöt on hyvin selvät: Liivit narikkaan jos sisälle haluaa! Eipä oo ainakaan näiden prosenttijengien kans ollut ongelmia näin selkeiden sääntöjen kans, ainakaan täysjäsenten. Romanitkin osaavat helvetin fiksua väkeä siinä ovella mutta ootas hetki niin siellä sisällä alkaa kauhee mesoominen. Tiettyjä romaneja lukuunottamatta eivät ole tervetulleita ja aina ovat syytettä nostamassa vaikka käännytyksiä taitaa tätä nykyä olla useita satoja. Ravintola saa edelleenkin valita asiakkaansa. Suuvärkki on näissä tilanteissa se a ja o. Läpää pitää heittää ja joustaa mutta samaan aikaan olla jämpti ja tiukka.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nykyään moni luulee että liivijengit on samanlaisia kuin Sons of Anarchy tv sarjasta. Mutta oikeasti ne on ihan kusipäitä ja tekee ihan aikuisten oikeasti rikoksia. Pari kertaa kyseisten jengien kanssa yhteen ottanut, joten tiedän mistä puhun.

Täysin blancot liivit päällä sisään pääsee joku Oiva Lohtander, mutta kaikki muut jättävät liivinsä tai muut tunnukselliset vaatteensa narikkaan. Juurikin siitä syystä, että joku muu asiakas kokee olonsa epämukavaksi tai provosoituu. Sitten on tietysti aiemmin edellä mainitut pienemmät puulaakit, jotka hakevat hölmöilyillään mainetta ja kunniaa.

Mistä ihmeessä väki löytää väkeä, jotka vittuilee baarissa? Aina, kun yleensä menen baariin, niin saan kunnioitusta ihmisiltä, joita en edes tunne. Todella harvoin kukaan on tullut aukomaan päätänsä. Täten tuskin viittii mennä aukomaan Helvetin enkelille päätä, joka on vielä pään verran isompi ja kookkaampi...

Tervetuloa Seinäjoelle. Tää on niin juntti-amiscapital että järki lähtee, aina ollaan tönimässä tai huutelemassa. Ja mä ku oon normaali, ehkä vähän lyhyt 173cm tappi. Hiljainenki vielä. Vaan ehkä oon niin vittuimaisen näkönen että mulle pitää vittuilla ja huudella ja töniä ja muuta :) Tappeluihin en hirveän useasti oo joutunu, mutta kunnioitusta? Never. Kaippa sekin pitää ansaita :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom