liittymien myynti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu
puhelinliittymiä kaupataan niin että vituttaa. haluaisitko sitä ja tätä.....
mutta mikseivät kauppaa laajakaistaa???

mua etoo kun en millään saa hyvää palvelua.
mulla oli aikoinaan elisa, ja minulta laskutettiin 5e/kk enemmän mitä sopimuksessa luki ja sekös otti päähän, en maksanut, mutta en saanut enää olla mukana tuolla halvemmalla hinnalla---- vaihto tuli.

vaihdoin auriaan, no sama yhteys 1M. ennen tuli noin 130kts, nyt alle 100kts, yleensä 90kts.
tästäkin olen purnannut mutta ei oo heidän vehkeistään kiinni, niin ei, eihän kukaan ota vastuuta ikinä noista pompottelevat vaan toisille.
(sama juttu kännyköiden takuu jupakoissa prkl)

kaipaisin siis edullisen ja toimivan liittymän!!
olisi se helppoa kun joku soittais mulle ja sanoisi ota tämä ja hän tekee kaiken puolestani :kippis1:

:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä, tää olis oikeasti mukavaa vaihtelua. Sen sijaan että telefinland-mies soittelisi illalla 20-21:00 välisenä aikana tylyn puhelun, voisi hemaiseva kiihkeä adsl-liittymäkauppias (nainen miel.) soittaa ja tyydyttää tarpeeni (parempi ja toimivampi liittymä kits, rupeaa Elisa vituttamaan).

Yhden megabitin (1000000, eli 10^6bit) siirtolinkin teoreettinen maksimi on 122 kilotavua (122 * 1024 * 8bit = 122 * 2^10 byte) sekunnissa. Tämä siirtomäärä sisältää sitten vielä overheadit eli pelkkää hyötykuormaa se ei ole - pelkästään ethernetistä tulee 2.4 - 99% overhead, ja lopuista protokollista siihen vielä omansa päälle. Tietysti jos jotain isoa tiedostoa siirtää yhdestä paikasta, overheadit pitäisi olla sieltä alemmasta päästä.
Yleinen 'muistisääntö' onkin, että 1 megabitin linkillä saa sen 100 kilotavua sekunnissa sitä dataa siirrettyä. Olisit tyytyväinen, oma 981kbit uplink ei anna kuin 80kB/s sitä dataa ulospäin :)

Pystytkö näkemään, millaisia linkkinopeuksia modeemisi saa? Vaikka yhteys olisikin megan, voi linkkinopeus olla jotain ihan muuta.

Suositut

Back
Ylös Bottom