Liikkeiden jakaminen???

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voiko rinta ja hauis treenissä tehdä liikkeet niin että tekee ensin esim penkkipunnerruksen ja sitten hauistangolla ja sitten vinopenkki kp ja sitten hauis kp vai pitääkö tehdä ensin rinta kokonaan ja sitte vasta hauis?

Eipä tuolla varmaan kauheaa väliä ole, ainoastaan sitten esim. rinnan palautumis aika venyy ehkä vähän pitkäksi. Jos massaa haet niin joku 60-120s ois varmaan aika hyvä, ja jos väliin tekee hauikset ja vielä normaalit palautukset niin venyy useampaan minuuttiin.

Onko tuolla sitten käytännössä kauheata väilä, ei varmaan... ehkä.

Kannattaa sitten keskittyä muuallekkin kun rintaan ja hauikseen. Vedä mielummin eka rinta kokonaisuudessaan ja sitte haba tai toisinpäin.

Måpå sanoi:
Kannattaa sitten keskittyä muuallekkin kun rintaan ja hauikseen.
:lol2: Juu, tuo tuli mullekkin mieleen kun kieltämättä tuosta ekasta viestistä saa sellaisen kuvan että muuta ei mies teekkään... Toivottavasti näin ei ole. (?)

mä jaan aina haba treenin osiin, koska mulla tulee yhdestä kovasta sarjasta habat niin kipeiksi ettei pysty vetään seuraavaa ainakaan 5 min.

henkkatheking sanoi:
Voiko rinta ja hauis treenissä tehdä liikkeet niin että tekee ensin esim penkkipunnerruksen ja sitten hauistangolla ja sitten vinopenkki kp ja sitten hauis kp vai pitääkö tehdä ensin rinta kokonaan ja sitte vasta hauis?
Kyllä voit tehdä. Itse teen monasti sekaisin liikkeitä jos on kaksi lihasryhmää. Esim käsille voi tehdä vuorotahtiin ojentajia ja hauiksia.

Suositut

Back
Ylös Bottom