Älä ota tätä mitenkään henkilökohtaisesti, koska en todellakaan voi pelkästä tekstistä tehdä suoranaisia päätelmiä toisten suoritteista, mutta kyllä aina kun puhutaan esimerkiksi kehonpaino liikkeiden toistojen kasvattamisesta huomattavia määriä, niin kyllä sellainen tietty skeptisyys nostaa päätään. Tarkoitan vain, että en itse näe noita yleisimpiä kehonpaino liikkeitä todellakaan kevyinä liikkeinä, joita noin vaan äkkiä parannetaan monta kymmentä toistoa... Omasta mielestä kehonpaino toistomaksimien tulisi aivan siinä samassa kuin muutkin nostot, parantua hitaasti treeniKUUKAUSIEN/VUOSIEN aikana, ei päivien tai viikkojen.
Haen, siis sitä mitä olen ennenkin täällä jauhanut, siitä kuinka noissakin tuppaa toistoja tulemaan toistoja tekniikan kustannuksella, eikä välttämättä niinkään voimien/lihasmassan lisääntymisen seurauksena. Laitetaan tuolta toisesta ketjusta lainattu esimerkiksi provosoiva videolinkki
14-vuotias suomalaispoika vetää 49 leukaa - katso video! - Muut urheilulajit - Ilta-Sanomat
Tämä kaverihan saa monen kertaisesti leukoja vaikkapa mua enemmän, mutta epäilen ettei hän välttämättä ole mua monenkertaisesti vahvempi, no ainakaan absoluuttisessa mielessä, mutta ei edes kehonpainoon suhteutettuna. En ole vain ikinä edes koittanut tehdä leukoja tuon tyylisellä tekniikalla.
Nyt ennenkuin sanotte, että "nomutta, kun onkin vain tarkoitus tehdä maksimimäärä minkälaisia vain toistoja ja laskea määrät" Nojuu hyväksyn tämän, olettaen, että ne alkuperäiset enkat on tehty samalla tekniikalla..