Liikaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
36
Tänään sitten erehdyin laskemaan, kuinka paljon mitäkin minulla on palautusjuomassa ja järkytyin.
Palautusjuomani(siis itse tehty) ravintosisältö on:
Energia 2050kJ/488kcal
Proteiini 141g
Hiilihydraatti 62g
Rasvaa 9g
En jaksanut tuohon laitella muita kuin nuo tärkeimmät. Ja siis tuo on pelkkä tuo juoma, ja tuohon päälle päivittäinen proteiinin saanti. Onko tuon nauttimisessa jotain pitkiä haittapuolia? Tuollaista määrää olen tässä vedellyt ennen treeniä jo noin kuukauden ajan. Olisiko mitään ideoita miten tuota vähentää(siis teen tuon 3dl maitoa, 2rkl kaakaojuttua, 2rkl Heraa) vai tarvitseeko tuota edes vähentää?

Kokoa löytyy ~180cm ja 64kg(luuviulu :D)

Kiittiks.

ensinnäkin tee se maidon sijasta veteen..nopeuttaa imeytymistä..
sitten nuo sun proteeini ja hiilari määrät on aika hurjia..:eek:
esim bull´s recovery:
proteeini 36g
hiilari 46g
ja rasva 1g

Voin kyllä vielä tarkistaa, mutta paljonko 3dl maitoa on grammoissa? Voi olla, että tuossa oikeasti heittää joku aika pahasti.

Originally posted by KäveleväRuumis
Voin kyllä vielä tarkistaa, mutta paljonko 3dl maitoa on grammoissa? Voi olla, että tuossa oikeasti heittää joku aika pahasti.

Oho, proteiinin kanssa pilkku vähän hyppinyt mihin sattuu :D:D Eli tuossa on oikeasti jotain 60g proteiinia :rolleyes: Nojoo, anteeksi vaiva, sitä se väsymys teettää.

siis teen tuon 3dl maitoa, 2rkl kaakaojuttua, 2rkl Heraa

3 dl maitoa sisältää ~11,5 g proteiinia.
2rkl heraa eli noin 9 g proteiinijauhetta, josta 81 % on proteiinia eli siis ~7,3 g proteiinia (laskettu Fastin Heran arvoilla).

Proteiinia ilman kaakaojauhetta siis yhteensä 18,8 g. ;)

Oho, proteiinin kanssa pilkku vähän hyppinyt mihin sattuu :D:D Eli tuossa on oikeasti jotain 60g proteiinia :rolleyes: Nojoo, anteeksi vaiva, sitä se väsymys teettää.

Miten oikeen lasket,no ei siinä 3 desis maitoa ja 2 rkl heraa, oo todellakaan 60g proteiinia...koulun penkille :whip:

Re: Re: Liikaa?

Originally posted by hamuk
3 dl maitoa sisältää ~11,5 g proteiinia.
2rkl heraa eli noin 9 g proteiinijauhetta, josta 81 % on proteiinia eli siis ~7,3 g proteiinia (laskettu Fastin Heran arvoilla).

Proteiinia ilman kaakaojauhetta siis yhteensä 18,8 g. ;)

Joo, olin sitten laskenut ihan veetuilleen. Tosin että nuo on reilulla kädellä annosteltuja ruokalusikallisia(jotka joskus tungin desimittaan ja ne oli yhteensä puolidesiä). Taidan kyllä siirtyä annostelemaan desin mitalla tästä edes.

Kipi I: Koulun penkillä ollaan joo ja matikka kiitettävä(no hei, ei siellä enää lasketa pluslaskuja :D).

Edit meni perseelleen. Tänään ei oikeasti ole hyvä päivä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikö desi ole 30g herassa? Eli 2x rkl = 15g. Se taas sisältää noin 12g proteiinia.

Sanoisin, että et tuosta vielä liika-annostusta saa ;)

Mä katoin pussin kyljestä, jossa sanottiin, että 1dl olisi 30g. Tiedä sitten?

Ja yksi ruokalusikkamitallinen on 15 ml eli kaksi mitallista 30 ml. Tästä tulisi: 2 rkl => 0.3*30g= 9 g. Mutta aivan sama :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom