Tosiaan oon siis 18v kaveri ja käynyt salilla puolisen vuotta ja nyt olis tarkotus kerätä massaa niin paljon kuin on mahdollista. Olen alottanut käymään 6 krt viikossa salilla jaolla:1. jalat, 2. rinta-ojentaja-olkapäät ja 3. selkä-hauis sekä vatsoja kotona n. 3 krt viikossa ja nämä em. sarjat teen kaksi kertaa viikossa ja sitten yksi lepopäivä. Puolen vuoden hakemisen jälkeen ohjelmat ja tekniikat tuntuvat olevan ok eli ne toimii. Syön paljon ja monipuolisesti sekä juon palautusjuomaa ja lisäproteeinia ja myös lihashuollosta pidän kiinni (venyttely jne). Lihakset palautuvat hyvin ja reeni tuntuu hyvältä. Kysymykseni on että onko ko. 6krt viikossa kannattavaa vai onko ihmisen keholla jokin tietty määrä potentiaalia kasvattaa lihasta tietyssä ajassa eli onko 6krt/vk mahdollisesti liikaa keholle jotta maksimaalinen kasvu tapahtuisi vaikka en kuitenkaan rasita liikaa samoja lihaksia? Toiseksi Pahat Pojat leffan jostain lehtijutusta luin että ne näyttelijät hankki ennen kuvaamista kaikki ittelleen 10kg lihasta lisää 13 kuukaudessa eli onko tommonen mahdollista mulla ko. reenauksella, oikealla ravinnolla ja palautuksella? Ittestäni vielä että oon joku 187cm//69kiloo :( eli lihasta ei vielä ole liikaa. Eli jos jollain on tietoa ko asiasta niin oisin kiitollinen vastauksesta...