Kuten Tatu Henriksson jo sanoikin niin kyseessä olisi perusteettoman edun hyväksikäyttö. Itse siirsin eräs yö väsyksissä toiselta käyttötililtäni ns. säästötilille suurehkon summan rahaa ja mokasin laittaen yhdellä numerolla heittävän tilinumeroksi ja summa meni jonkun muun tilille. No menin sit aamulla pankkiin ja ne soitti sit sille kenelle rahat olivat menneet ja pyysivät luvan takaisinsiirtoon. Sain rahat takaisin, mutta jos tyyppi ei olisi lupaa antanut niin juttu olisi lähtenyt nimikkäällä perusteettoman edun hyväksikäyttö.
On mulla viimeisen 6kk aikana sattunut jo pari kertaa niinkin päin et työantaja maksanu n. 200euroa liikaa palkkaa. Asiasta en mitään puhunut, joten tuskin virhettä voidaan koskaan huomata, koska virhe koski ylityötunteja joita oli laitettu muutama liikaa. Mutta jos se huomataan niin palautan rahat.
On mulla viimeisen 6kk aikana sattunut jo pari kertaa niinkin päin et työantaja maksanu n. 200euroa liikaa palkkaa. Asiasta en mitään puhunut, joten tuskin virhettä voidaan koskaan huomata, koska virhe koski ylityötunteja joita oli laitettu muutama liikaa. Mutta jos se huomataan niin palautan rahat.